logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa RMF: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 63

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.

30.01.2023 | przeczytano: 127 razy

Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.

05.12.2022 | przeczytano: 116 razy

12 grudnia odbędzie się ekskluzywny koncert dla słuchaczek i słuchaczy RMF Classic i RMF Classic+ Haliny Mlynkowej, która zaśpiewa najpiękniejsze utwory z polskich filmów oraz specjalną, świąteczną piosenkę rozgłośni napisaną przez Artura Andrusa. A już od 1 grudnia RMF Classic będzie nadawać świąteczne piosenki przez cały dzień.

01.12.2022 | przeczytano: 221 razy

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.

29.11.2022 | przeczytano: 202 razy

Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.

24.11.2022 | przeczytano: 290 razy
Barrakuz projektuje dla RMF Classic+

Multidyscyplinarna projektantka wizualna oraz kreatywna Beata Śliwińska, posługująca się pseudonimem artystycznym Barrakuz, zaprojektowała grafikę specjalnie dla subskrybentek i subskrybentów RMF Classic+. Limitowana seria 100 kolekcjonerskich plakatów w środę 9 listopada, trafi do Plusomatu.

08.11.2022 | przeczytano: 257 razy

We wrześniu RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce. Rozgłośnia pokonała popularne portale internetowe, telewizyjne kanały informacyjne i dzienniki opiniotwórcze. To czwarte zwycięstwo RMF FM w tym roku w rankingu mediów; każdego miesiąca stacja wygrywała w kategorii rozgłośni radiowych.

13.10.2022 | przeczytano: 203 razy
„Rzut na mapę” – nowy format wideo w portalu Rmf24.pl

Portal informacyjny RMF24.pl ruszył z emisją cotygodniowego magazynu „Rzut na mapę” pokazującego najnowsze wydarzenia na froncie wojny rosyjsko-ukraińskiej. Odcinki publikowane są w formie wideo w piątki.

12.10.2022 | przeczytano: 327 razy

Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów Fryderyka Chopina.

06.10.2022 | przeczytano: 164 razy

W 2022 roku Tchibo obchodzi jubileusz 30. lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideo podcasty, dostępne od 3 października, wyprodukowane przez Grupę RMF w ramach oferty RMF Digital.

05.10.2022 | przeczytano: 314 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 63)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764