logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Wyborcza: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Programmatic Brunch w Warszawie

W imieniu organizatorów - Yieldbird zapraszamy na "Programmatic Brunch - Strategie, wizje i trendy na 2024 rok", ekskluzywne wydarzenie organizowane z wiodącymi wydawcami.

26.03.2024 | przeczytano: 326 razy

Już w najbliższy czwartek, 7 grudnia 2022 r. w godz. 14:00-15:00 odbędzie się spotkanie online pod hasłem "Ekologia ma znaczenie. Perspektywa konsumenta, redakcji i biznesu", poświęcone m.in. oczekiwaniom współczesnych konsumentów wobec firm oraz perspektywie na ten temat dziennikarzy piszących o ekologii.

24.10.2022 | przeczytano: 592 razy

Jeszcze większy komfort czytania, ekspercki wybór treści i bogactwo tematów - to najważniejsze cechy nowej Wyborcza.pl. Od poniedziałku, 13 czerwca 2022 r. serwis internetowy „Wyborczej” - w standardowej i mobilnej wersji - dostępny jest w odmienionej odsłonie.  

13.06.2022 | przeczytano: 452 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2021” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” Grupa Wyborcza - zespół sprzedaży Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” zdobył nagrodę specjalną oraz tytuł „Speca od cyfryzacji”. Tandem Media otrzymał wyróżnienie za oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań, a AMS został doceniony za wyznaczanie ekologicznych trendów w branży OOH.

03.12.2021 | przeczytano: 812 razy
„Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane” - Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 23 września br.

Czy lokalność to nowy, postcovidowy trend? Jakie znaczenie dla marek ma obecnie zaangażowanie lokalnych społeczności? Dlaczego „Wyborcza" rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne? O tym wszystkim będzie mowa podczas kolejnego webinaru, który organizuje Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl. Podczas spotkania „Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane”, które odbędzie się w czwartek, 23 września br., dane ze specjalnego badania konsumenckiego zrealizowanego przez Wyborcza.pl przedstawią Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej.

17.09.2021 | przeczytano: 432 razy

Jak będzie wyglądać przyszłość bez 3rd party cookies? Jakie konsekwencje dla wydawców i reklamodawców może mieć wyłączenie ciasteczek? O tym będzie mowa podczas kolejnego webinaru, który organizuje Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl. Podczas spotkania „Era człowieka w internecie, czyli świat bez 3rd party cookies”, które odbędzie się w środę, 12 maja br., dyskutować będą: Grzegorz Piechota, Researcher-In-Residence INMA - ekspert współpracujący z wieloma wydawcami na świecie oraz Joanna Balowska, dyrektorka sprzedaży i rozwoju oferty internetowej Wyborcza.pl. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja.

10.05.2021 | przeczytano: 499 razy

Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl, prowadzi cykl webinarów dla klientów i marketerów. Podejmowane w nich tematy dotyczą nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. W czwartek, 29 kwietnia 2021 r. odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu - webinar „Big Idea, czyli jak przekuć ideę w projekt, który ma znaczenie”. Występujący w nim eksperci poruszą kwestie związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i opowiedzą m.in. o markach, które budzą zaufanie, a także o tworzeniu projektów, które mogą zmieniać świat na lepsze. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja.

26.04.2021 | przeczytano: 335 razy
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem

Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.

13.04.2021 | przeczytano: 474 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764