logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa ZPR Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 77
Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam

Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od około 50 proc. do nawet 80 proc. w przypadku prasy lokalnej. To spowodowało, że wydawcy nie uniknęli zamykania tytułów, obniżek pensji i zwalniania pracowników. Spadek przychodów znacząco przełoży się na ich sytuację finansową i wyniki po II kwartale. Branża apeluje o specjalne, sektorowe wsparcie – przede wszystkim zerowy VAT na prasę, który został już zapowiedziany w odniesieniu do książek.

03.07.2020 | przeczytano: 235 razy

Szymon Wiechetek awansował na stanowisko Brand Managera i przeszedł z działu marketingu Wnętrza i Profesjonaliści do działu marketingu Budowa w spółce TIME SA.

29.06.2020 | przeczytano: 178 razy

Trzy tytuły Grupy ZPR Media znalazły się na podium rankingu sprzedaży pism wnętrzarsko-budowlanych w I kwartale 2020 roku.

08.06.2020 | przeczytano: 230 razy
„Karmię piersią, naturalnie!” – nowa akcja edukacyjna M jak mama

Startuje kampania edukacyjna „Karmię piersią, naturalnie!”, mająca na celu propagowanie karmienia piersią wśród młodych mam i kobiet w ciąży, a także wspieranie karmiących mam.

01.06.2020 | przeczytano: 199 razy
„Architekt Wnętrz” – nowy tytuł Grupy ZPR Media

Na rynku ukazał się „Architekt Wnętrz”, półrocznik skierowany do branży wnętrzarskiej oraz osób zainteresowanych najnowszymi trendami w projektowaniu wnętrz. Wydawcą jest TIME SA, lider segmentu czasopism wnętrzarskich.

04.05.2020 | przeczytano: 238 razy
Michał Hejka w zarządzie Time SA

Michał Hejka objął funkcję wiceprezesa zarządu spółki TIME SA. Odpowiada za rozwój analityczno-kontentowy w zakresie nowych mediów oraz rozwój nowych modeli i kanałów monetyzacji w ramach spółki.

27.04.2020 | przeczytano: 199 razy
Leszek Kozioł odchodzi z Grupy ZPR Media

Leszek Kozioł, wiceprezes zarządu TIME SA, prezes zarządu Radia ESKA SA, prezes zarządu Porozumienia Radiowego Plus, rozstaje się z firmą. Decyzje, kto przejmie jego obowiązki w poszczególnych zarządach, zostaną ogłoszone w najbliższym czasie.

27.04.2020 | przeczytano: 190 razy
Jacek Kapela Dyrektorem Handlowym ds. sprzedaży krajowej w Time SA

Jacek Kapela awansował na stanowisko Dyrektora Handlowego ds. Sprzedaży Krajowej w TIME SA. Przejął obowiązki Przemysława Ziurkowskiego, dotychczasowego Dyrektora Handlowego, który rozstaje się z firmą.

06.04.2020 | przeczytano: 172 razy
Mariusz Szuster Dyrektorem Generalnym Grupy Radiowej

Mariusz Szuster awansował na nowo utworzone stanowisko Dyrektora Generalnego Grupy Radiowej.

30.03.2020 | przeczytano: 188 razy
Super Express uruchomił program „Super Raport: koronawirus”

Redakcja „Super Expressu” uruchomiła internetowy program wideo „Super RAPORT: koronawirus”, emitowany na stronie głównej Se.pl. Program prowadzi Kamila Biedrzycka – codziennie, na żywo, od godz. 9.00.

30.03.2020 | przeczytano: 276 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 77)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764