logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grześki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 43
Grzeszki na wagę złota w loterii marki Grześki

Marka Grześki zachęca w aktywacji do celebrowania swoich „grzeszków”: pasji, zajawek, „bzików”, czyli wszystkich rzeczy i cech, które sprawiają, że każdy z nas jest wyjątkowy i może patrzeć na świat z większym dystansem. W loterii można zdobyć prawdziwe złoto. Udział w loterii możliwy jest do 27.03.2024 r. i towarzyszyć jej będzie szeroka kampania wspierająca.

01.02.2024 | przeczytano: 335 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kolejna odsłona kampanii „Polskie słodycze na polskie święta”

Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W tym roku do sezonowej oferty firmy dołączył nowy produkt – Mikołaj Grześki, wypełniony chrupiącym nadzieniem oraz oblany mleczną czekoladą.

19.11.2023 | przeczytano: 407 razy
Marka Grześki partnerem słuchowiska „Hejt nie jest OK”

Marka Grześki została partnerem startegicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach. Celem twórców słuchowiska jest uwrażliwienie środowiska szkolnego na zjawisko i dostarczenie młodym ludziom narzędzi pozwalających na radzenie sobie z doświadczeniem bullyingu.

19.11.2023 | przeczytano: 371 razy
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki

Do 24 grudnia br. przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie święta”, element nawiązujący do oferty sezonowej firmy.

19.11.2023 | przeczytano: 484 razy

Grupa Colian – po trzymiesięcznym okresie próbnym – właśnie przedłużyła umowę na kompleksowe prowadzenie social mediów z agencją Brief me. W skład grupy wchodzą spółki: Colian, Colian Logistic oraz Colian Developer. Agencja Brief me od lipca 2023 roku odpowiada za działania komunikacyjne w obszarze social media dla wszystkich trzech podmiotów w zakresie marek korporacyjnych.

09.11.2023 | przeczytano: 368 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marka Grześki w loterii od Nav agency

Kolacja w ciemności? Jazda Monster Truckiem? A może skok ze spadochronem? Laureaci aktywacji Grześków będą mieli w czym przebierać, bo do wygrania jest ponad 1600 voucherów na unikalne przeżycia na WyjątkowyPrezent.pl

01.02.2023 | przeczytano: 648 razy
Polskie słodycze polecają się na polskie święta

Słodycze polskiej firmy rodzinnej Colian to idealny wybór na Święta Bożego Narodzenia. Bogata oferta marek z ponad 100-letnią tradycją wpisuje się w klimat gwiazdkowych podarunków i stanowi doskonałą propozycję jako słodka przekąska do indywidualnej konsumpcji lub przy wspólnym stole. Figurki od Goplany, Wafle Familijne o smaku piernikowym, Żelki Miśki od Jutrzenki oraz szeroka kolekcja pralin od Solidarności to produkty, po które warto sięgnąć w tym roku.

12.12.2022 | przeczytano: 546 razy
Odlotowy Dzień Dziecka z marką Akuku! na pokładach samolotów PLL Lot

Z okazji Dnia Dziecka marka Akuku! przygotowała dla swoich najmłodszych fanów wyjątkową niespodziankę. Każdy mały podróżnik, który 1 czerwca wylatuje Polskimi Liniami Lotniczymi LOT z lotniska Chopina w Warszawie, otrzyma słodki upominek – żelki Akuku! Vege LOdoVE. Produkty będą wręczane przy odprawie lub na pokładach samolotów tuż przed startem.

01.06.2022 | przeczytano: 745 razy
Nowe osoby w dziale Creative Studio Liquidthread

Do zespołu Creative Studio agencji LiquidThread, którym zarządza Piotr Długołęcki, Creative Studio Director, dołączyli Agnieszka Soczewka, Senior Art Director i Tomasz Sujka, Senior Graphic Designer.

23.02.2022 | przeczytano: 1879 razy

W ramach działań agencja zajmie się kompleksową obsługą public relations Grupy Colian w tym: Colian, Colian Logistic oraz Colian Developer, a także należących do Colian brandów: Goplana, Grześki, Jeżyki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Jutrzenka, Familijne, Akuku! Hellena, Appetita i Siesta. Agencja odpowiadać będzie również za obsługę wybranych kanałów social mediowych firmy.

08.02.2022 | przeczytano: 566 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 43)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764