logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

H: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28437
Poligrafia w marketingu - szkolenie

Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.

07.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 168 razy
Targi SPI w Essen: hub innowacji w sitodruku

Przełomowe osiągnięcia w zakresie sitodruku dla elektroniki, druku bezpieczeństwa i zielonej energii zostanę przedstawione podczas w SPI, 3-5 czerwca 2025 r. w Messe Essen w Niemczech.

07.02.2025 | Świat poligrafii | przeczytano: 107 razy
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025

Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.

07.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 173 razy
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl

Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz wyróżnienie kluczowych atutów oferty, takich jak unikatowe i rzetelne opisy hoteli – elementów, które stanowią przewagę konkurencyjną Urlop.pl na rynku turystyki online.

07.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 149 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage

StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.

07.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 132 razy
ESKA2 zmienia ramówkę

Na antenie radia ESKA2 pojawiły się cztery nowe audycje: lista przebojów, program Michała Hanczaka, codzienny quiz wiedzy o polskiej muzyce i poradnikowy cykl Artura Jarząbka w nowej odsłonie.

07.02.2025 | Świat mediów | przeczytano: 137 razy
ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC

Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą papier, które zapewniają wyjątkową jakość wyświetlania statycznego obrazu bez zużywania energii podczas wyświetlania treści.

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 130 razy
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję

22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 139 razy
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych

Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66% dorosłych Polaków zadeklarowało, że nie posiada wystarczającej wiedzy na temat chorób onkologicznych u dzieci. Jednocześnie 67% przyznaje, że chciałoby wiedzieć więcej na ten temat[1]. To dowodzi, że edukacja społeczeństwa w zakresie nowotworów dziecięcych jest niezbędna. Do kampanii dołączyli Paulina Krupińska-Karpiel oraz Sebastian Karpiel-Bułecka, zaś drugi rok z rzędu wspierają ją Anna i Robert Lewandowscy. Za komunikację i koordynację działań odpowiada agencja Good One PR. 

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 132 razy
Relacja z konferencji prasowej Panasonic Connect na ISE 2025

Historia biznesu projektorowo-monitorowego, szczegóły dotyczące partnerstwa z ORIX Corporation, a także nowe technologie AVoIP, zrównoważone projektory i monitory profesjonalne LED oraz zaawansowane systemy do produkcji wideo

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 199 razy
1 2 3
Strona 1/2844 (artykułów: 28437)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764