logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

H: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25411

Świetna oglądalność drugiego spotkania finałowego żużlowej PGE Ekstraligi! Decydujące starcie najlepszej żużlowej ligi świata pomiędzy Betardem Spartą Wrocław, a Platinum Motorem Lublin w CANAL+ SPORT 5 oraz w serwisie streamingowym CANAL+ online przyciągnęło przed ekrany prawie 500 000 widzów!

03.10.2023 | przeczytano: 48 razy
LG i American Airlines łączą siły w kampanii „Travel light with LG gram”

W nowej kampanii LG Electronics Travel Light with LG gram firma podkreśla mobilność i trwałość swoich ultralekkich laptopów. Kampania jest efektem współpracy z linią lotniczą American Airlines, z którą LG stworzyło ekspozycję LG gram w salonie Admirals Club na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Ta ekskluzywna lokalizacja odwiedzana jest przez około 900 podróżnych dziennie, co czyni go odpowiednim miejscem na organizację skierowanej do jetsetterów kampanii LG gram. 

03.10.2023 | przeczytano: 56 razy
Konica Minolta podsumowuje targi Labelexpo Europe 2023

Konica Minolta świętuje wyjątkowy sukces na Labelexpo Europe z dużą liczbą leadów sprzedażowych i siedmioma nowymi kontraktami ogłoszonymi na unikatowym stoisku w Brukseli.

03.10.2023 | przeczytano: 51 razy
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska

1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.

03.10.2023 | przeczytano: 58 razy
Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam

28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundacji Wsparcie na Starcie w walce z rakiem piersi. Można także kupić biustopozytywne cegiełki wspierające ten cel i ściągnąć na telefon bezpłatną BIUSTOapkę, która m.in. przypomina o samobadaniu piersi.

03.10.2023 | przeczytano: 55 razy
Creative Business Network by Filmteractive

Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone zostaną sektory kreatywne Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Spotkanie odbędzie się w Centrum Kreatywności Targowa przy ul. Targowej 56 w Warszawie. IAB Polska jest partnerem wydarzenia.

03.10.2023 | przeczytano: 55 razy
We Are Gamers – gaming marketing w praktyce

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

03.10.2023 | przeczytano: 55 razy
19 nominacji KTR dla VMLY&R

Nominacje w tegorocznym Konkursie KTR zdobyło 311 projektów, wyselekcjonowanych przez jury spośród 1140 zgłoszonych prac. Były one oceniane w pięciu głównych kategoriach: Entertainment, Communication, Design, Craft oraz Technology. 

03.10.2023 | przeczytano: 52 razy
SOS Wioski Dziecięce z kampanią pomocy dla Ukrainy

Ponad 500 dzieci zostało zabitych, ponad tysiąc zostało rannych, a ponad 1200 uznano za zaginione – to oficjalne dane Prokuratury Generalnej Ukrainy. Ponad 19 tysięcy deportowano bądź przymusowo przesiedlono*. W rzeczywistości te liczby są znacznie wyższe. Wojna w Ukrainie wciąż trwa, a dzieci i rodziny, które znalazły schronienie w Polsce wciąż potrzebują wsparcia. Dlatego Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce wystartowało z kampanią „Pomóż dzieciom, które cierpią przez wojnę”. Dowiedz się, jak możesz dołączyć do akcji.

02.10.2023 | przeczytano: 71 razy
Futrzasta łapa w kampanii Petrepublic

W niedzielę, 1 października ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki PetRepublic, jednego z największych w Polsce producentów karmy mokrej dla zwierząt. Pod hasłem „TU RZĄDZI FUTRZASTA ŁAPA” marka w zabawny sposób pokazuje świat, w którym rządzą zwierzęta, ustanawiając swoje własne zasady. Spot reklamowy był konsultowany z psami i kotami.

02.10.2023 | przeczytano: 89 razy
1 2 3
Strona 1/2542 (artykułów: 25411)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764