Agencja Imagine, po rozpoczęciu w październiku obsługi marki Hefra, przygotowała dla niej świąteczną kampanię reklamową, oraz specjalną stronę internetową Prezenty.hefra.pl, umożliwiającą użytkownikom wysłanie wybranej osobie prezentu z dedykacją. Kampania rozpoczyna się 3 grudnia i potrwa do 20 grudnia, a prowadzona będzie pod hasłem "Prezenty od serca dla bliskich sercu". Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, jej celem jest także poszerzenie zasięgu marki Hefra o młodszych odbiorców.
03.12.2020 | przeczytano: 637 razyFashion House Group (FHG), największy deweloper i zarządca centrów typu outlet w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Rosji, zmienił swój wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna jest związana z dynamicznym rozwojem firmy, która rozszerza swoją działalność o nowe rynki. Projekt nowego logotypu oraz systemu identyfikacji wizualnej wykonała PRS - agencja reklamowa & PR.
20.12.2012 | przeczytano: 1312 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |