logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HEINZ: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym

HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające wytwarzaniu jej wyrobów.

05.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 932 razy
„Valeheinz” - Nieoczywisty duet z okazji walentynek

Osoby zakochane jednocześnie w słodkościach i w wytrawnych smakach nie muszą wybierać, z którym z nich spędzić Walentynki – Heinz we współpracy z Fortnum & Mason, kultową manufakturą czekolady, przygotował propozycję, która zadowoli najwybredniejszych smakoszy.

13.02.2020 | Z rynku | przeczytano: 726 razy
Festiwal Łódź Design 2009 startuje 15 października

Już po raz trzeci w ramach Festiwalu Łódź Design 2009 spotkają się czołowi polscy i zagraniczni designerzy. Celem Festiwalu odbywającego się w Łodzi od 15 do 31 października jest przegląd światowych trendów i prezentacja szeroko rozumianego designu - począwszy od form użytkowych, poprzez grafikę, architekturę aż po modę.

11.10.2009 | Z rynku | przeczytano: 1175 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764