logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HGTV: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 43

Kampania zrealizowana przez KERRIS Group dla producenta podłóg laminowanych AQUA ZERO firmy SWISS KRONO sp. z o.o. została uhonorowana złotą statuetką Stevie Award w ramach 18 edycji The International Business Awards. Nagrodę przyznano w kategorii „Marketing Campaign of the Year - Home Furnishings & Appliances”.

27.08.2021 | przeczytano: 282 razy

Niechęć deklaruje już blisko 90% Polaków! Co więcej, 50% podkreśla, że czuje się przymuszana do ich oglądania.

10.05.2021 | przeczytano: 189 razy

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime rozszerzył portfolio swoich realizacji telewizyjnych o nowy sezon programu Wymarzone Ogrody. Jest on efektem współpracy agencji z jej partnerami, markami OBI, Substral i Fiskars, które zostały współtwórcami programu, a ich produkty będą lokowane w odcinkach. Pierwszy miał premierę na antenie HGTV i platformie Player.pl 11 kwietnia, a od maja rozpocznie się ich emisja na kanale TVN. BrandTime odpowiadało za negocjacje, sprzedaż oraz działania strategiczne i contentowe związane z programem.

12.04.2021 | przeczytano: 381 razy

W pierwszym kwartale tego roku TVN Grupa Discovery była liderem polskiego rynku telewizyjnego. Odnosi również bezprecedensowe sukcesy w obszarze digital. Stacja TVN była najchętniej wybieranym kanałem telewizyjnym w tym okresie, a TVN7 – która w zeszłym roku weszła do grona Big5 – jako jedyna w swoim segmencie zaliczyła rekordowe wzrosty oglądalności. TVN24 od lat utrzymuje pozycję numer jeden wśród kanałów informacyjnych.

02.04.2021 | przeczytano: 373 razy
„Projekt: Ogród Marzeń” – kampania Obi zrealizowana przez Saatchi & Saatchi i Zenith

Sieć sklepów remontowo – budowlanych OBI wystartowała z kampanią „Projekt: Ogród Marzeń”. W ramach wielokanałowych działań marka inspiruje konsumentów do metamorfozy swojej zielonej przestrzeni – od tarasów i balkonów, aż po ogrody i małe miejskie działki. Wspólnie z OBI, kampanię przygotowały agencje z Publicis Groupe: za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.

23.03.2021 | przeczytano: 267 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Pięć formatów TVN Grupa Discovery w aplikacji Insbay

Insbay startuje z wiosenną ramówką kanałów lifestyle z portfolio TVN Grupa Discovery. W nowym sezonie w aplikacji znajdą się inspiracje i produkty z kanałów TVN Style oraz HGTV Home & Garden. W marcu i kwietniu w insbay pojawi się aż 5 programów: „Pani Gadżet”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Polowanie na ogród”, „Wymarzone ogrody” oraz „Weekendowa metamorfoza”. Użytkownicy będą mogli przyjrzeć się bliżej ulubionym formatom i kupić produkty w kategorii dom i ogród oraz lifestyle.

10.03.2021 | przeczytano: 288 razy
Insbay z nowym formatem kanału HGTV

W aplikacji Insbay pojawi się kolejny program kanału HGTV! Serię "Para w remont" prowadzi bardzo lubiany przez widzów duet: Mirella Firchał-Kępczyńska i Marcin Kępczyński. Już od 15 listopada w aplikacji będzie można znaleźć aranżacje wnętrz i produkty z najnowszego sezonu programu, a co tydzień nową porcję inspiracji z każdego kolejnego odcinka.

13.11.2020 | przeczytano: 604 razy
Debiut aplikacji mobilnej Insbay

Insbay jest aplikacją mobilną, w której będzie można przeglądać aranżacje wnętrz z programów telewizyjnych oraz znaleźć i kupić produkty, które pojawiają się w danym odcinku. Debiutuje w Polsce już 10 października wraz ze startem nowego sezonu programu "Zgłoś remont" na kanale HGTV Home & Garden.

15.10.2020 | przeczytano: 11135 razy
Rekord oglądalności kanału HGTV Home & Garden w sierpniu

Sierpień 2020 okazał się najlepszym w historii kanału HGTV. Stacja odnotowała wynik 0,75 %  SHR (Live + Vosdal) w grupie komercyjnej 16-49, tym samym zdobywając pierwsze miejsce wśród kanałów lifestylowych. Najchętniej oglądany w tym miesiącu był odcinek polskiego programu „House Hunters. Poszukiwacze domów” (3,61 % SHR).

07.09.2020 | przeczytano: 656 razy
Czerwcowe nowości w Grupie TVN Discovery

W maju statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 4 godziny 24 minuty dziennie. W porównaniu do analogicznego okresu 2019 roku czas oglądania linearnej telewizji był o 16 minut dłuższy.

08.06.2020 | przeczytano: 439 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 43)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764