logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HJ Heinz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Globalsm z mocniejszym zespołem i nową strategią

Anna Olipra nowym CEO GlobalSM. Beata Grosicka oraz Szymon Szylak z awansami na stanowiska: Business Development Director, oraz Head of Design. Zmiany te są efektem rozwoju spółki oraz jej nowej strategii, która już przynosi efekty. Agencja w najbliższych latach planuje skupić się m.in. na dalszym poszerzaniu działań w obszarach takich jak digital oraz branding, jednocześnie stale powiększając portfolio klientów.

13.12.2022 | przeczytano: 1028 razy

Marka Pudliszki startuje z nową komunikacją skierowaną do szefów kuchni i właścicieli punktów gastronomicznych. Punktem wyjścia do jej stworzenia było badanie opinii przeprowadzone wśród 500 szefów kuchni.

24.06.2021 | przeczytano: 431 razy
Kampania koncentratu Pudliszki autorstwa Change Serviceplan

Najnowsza kampania koncentratu pomidorowego marki Pudliszki to już kolejna realizacja agencji Change Serviceplan (należącej do Group One) dla HJ Heinz w ramach platformy kreatywnej „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Kampania ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach telewizyjnych oraz serwisach VOD. Na potrzeby działań przygotowany został 30-sekundowy oraz 15-sekundowy spot podkreślający doskonały pomidorowy smak produktu.

21.03.2018 | przeczytano: 1079 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Zofia Bugajna dyrektorem w Mslgroup

Dyrektor działu consumer marketing, zastępca dyrektora zarządzającego i członek zarządu Zofia Bugajna awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej agencji MSLGROUP.

11.07.2014 | przeczytano: 1246 razy

Wraz z początkiem października Pudliszki rozpoczynają kampanię promującą ulepszoną recepturę sosów gorących Pudliszki. Kampania telewizyjna, w internecie oraz w punktach sprzedaży przedstawia sosy w nowej, ulepszonej odsłonie – smaczne jak nigdy wcześniej, pełne soczystych kawałków dojrzałych pomidorów.

07.10.2013 | przeczytano: 1056 razy
Nowe logo marki Pudliszki

Pudliszki to jedna z ulubionych marek spożywczych Polaków. Od drugiej połowy sierpnia wszystkie produkty Pudliszki są sygnowane nowym logotypem, jeszcze lepiej podkreślającym wieloletnią tradycję marki na polskim rynku.

04.09.2013 | przeczytano: 4224 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764