logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HOPE: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Sportowcy nagradzają najlepszych kibiców w kampanii Warka

Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. W najnowszej loterii marki codziennie do wygrania są złote medale Warki oraz nagrody pieniężne. Dodatkowo, w tegorocznej kampanii, na Planecie Warka, dwóch legendarnych sportowców – Jakub Błaszczykowski i Michał Kubiak, wspólnie wspiera i nagradza złotymi medalami polskich kibiców. Całość można zobaczyć w opublikowanym właśnie spocie reklamowym.

14.04.2024 | przeczytano: 216 razy

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w całym kraju.

03.02.2023 | przeczytano: 589 razy

Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.

25.11.2022 | przeczytano: 612 razy
Otsochodzi w nowej kampanii Heineken Silver for real

Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności i są wyczuleni na wszelką ściemę. Tę chęć cieszenia się chwilą i prawdziwymi momentami widać w najnowszej kampanii marki z udziałem rapera Otsochodzi. W serii krótkich materiałów wideo został uchwycony z ekipą m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce – wszystko po to, aby udowodnić, że Heineken Silver orzeźwia naprawdę. Działania w digitalu z udziałem artysty startują 18 lipca.

22.07.2022 | przeczytano: 886 razy
Rekord Warka Planet of Gamers Cup: ponad 1,2 miliona wyświetleń

Poznaliśmy dokładne statystyki drugiej edycji Warka Planet of Gamers Cup. Streaming turnieju, w którym rywalizowali znani twórcy gamingowi, odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza odsłona. Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset.

10.05.2022 | przeczytano: 821 razy

Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od teraz cała rodzina wareckich produktów będzie komunikowana wspólnie, udowadniając, że na Planecie Warka każdy odkryje rozrywkową stronę swojej natury. Nowa Planeta Warka, na której wylądowała właśnie Warka Radler reprezentuje świat bliskich znajomych. Od początku kwietnia można oglądać pierwszy z serii spotów wpisujących się w tę linię kreatywną. To jednak nie koniec zmian – na półkach pojawiły się produkty w nowych opakowaniach, spójnych dla całej rodziny Warki.

15.04.2022 | przeczytano: 504 razy

Za nami wielkie gamingowe emocje i niezwykle zacięta rywalizacja – wszystko za sprawą drugiej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup, którego finał odbył się w niedzielę, 3 kwietnia. Sześciu popularnych influencerów zmierzyło się ze sobą w czterech grach – CS:GO, Stick Fight, Assetto Corsa i Tekken 7. W tym roku wyjątkowy puchar trafił do rąk Leha, drugie miejsce zajęła Tyris, a podium zamknął Xayoo.

08.04.2022 | przeczytano: 573 razy
Lekkie Ż w czterech nowych odsłonach

Marka Żywiec od zawsze wyznacza trendy, kształtując polski rynek piwa. Ubiegłoroczna nowość – piwo Żywiec Jasne Lekkie, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom szczególnie młodszych dorosłych konsumentów, okazała się dużym sukcesem. W tym sezonie Żywiec po raz kolejny zaskakuje, rozwijając ofertę Lekkich Ż z subtelną owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec Lekki Limonż 0,0% oraz dystrybuowany w sieci Żabka – Żywiec Lekki Grejpfruż 4,5%.

08.04.2022 | przeczytano: 4740 razy
Finał tegorocznej edycji Warka Planet of Gamers Cup już 3 kwietnia

Wielkie gamingowe emocje, zacięta rywalizacja i sześciu popularnych influencerów, którzy zmierzą się ze sobą w czterech grach – już w najbliższą niedzielę odbędzie się druga edycja turnieju Warka Planet of Gamers Cup. Wydarzenie można będzie śledzić na żywo 3 kwietnia od 16.00 na stronie www.planetofgamers.pl, na kanale Planet of Gamers na YouTube, na wydarzeniu na Facebooku, na kanałach uczestników turnieju oraz na YouTubie i Twitchu Polsat Games. Tego samego dnia, o godzinie 23.00, odbędzie się również retransmisja turnieju w telewizji na Polsat Games.

01.04.2022 | przeczytano: 827 razy
Powraca Warka Planet of Gamers Cup

W 2021 roku Warka jako pierwsza marka piwna w Polsce, z sukcesem wkroczyła do świata gamingu dzięki autorskiej platformie Warka Planet of Gamers. W jej ramach powołano do życia turniej, w którym zmierzyło się ze sobą ośmiu popularnych influencerów. Po niezwykłym sukcesie rozgrywek, marka postanowiła powrócić do formatu i zorganizować drugą edycję wydarzenia, która odbędzie się w kwietniu. Ambasadorem projektu został ubiegłoroczny triumfator – Pago.

14.02.2022 | przeczytano: 803 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764