logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hala Koszyki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Olga Chełchowska na stanowisku Client Service Director w Walk Creative

Olga Chełchowska objęła stanowisko Client Service Director w agencji Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od 10 lat. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director w Walk Creative.

13.10.2023 | przeczytano: 531 razy
Złoto dla Globalworth i Hali Koszyki w konkursie PRCH Retail Awards 2022

Hala Koszyki, flagowy projekt wielofunkcyjny w portfelu Globalworth Poland, została uhonorowana złotą statuetką podczas 13. edycji konkursu PRCH Retail Awards. Najpopularniejsza stołeczna food hala zdobyła 1. miejsce na podium w kategorii „Wydarzenie Roku” za akcję marketingową „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii”.

01.12.2022 | przeczytano: 985 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.

27.05.2022 | przeczytano: 1446 razy
Globalworth i Hala Koszyki ze Złotymi Spinaczami i Mixx Awards

Właściciel i zarządca Hali Koszyki, firma Globalworth, otrzymała w minionym tygodniu aż 4 statuetki w czołowych konkursach z branży PR i marketingu: Złotych Spinaczach i MIXX Awards. Nagrody powędrowały do firmy za akcję Otwarcia Polskiej Gastronomii w Hali Koszyki.

13.12.2021 | przeczytano: 979 razy
Loyalty Point powołuje nową spółkę – Bluecloud Interactive

Blue Cloud Interactive powstał przez połączenie dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. - Decyzja o powołaniu nowej, stricte interaktywnej spółki była rozważana przez grupę od dłuższego czasu, mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive. - Poszukiwaliśmy najlepszej drogi do uzyskania rozbudowanych kompetencji w zakresie kampanii digital marketingu, a także wygenerowania synergii biznesowych dla całej grupy.

13.06.2019 | przeczytano: 1143 razy
Rusza wąsata kampania Movember Polska 2018

Właśnie rozpoczyna się 5. edycja akcji Movember w Polsce. Celem tego międzynarodowego ruchu jest zwiększanie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród mężczyzn. W ramach kampanii do sieci trafiła specjalna wersja klipu „Wąs, wąs, wąs”, w której występuje ambasador akcji – Cyber Marian.

30.10.2018 | przeczytano: 802 razy
Dwa awanse w Walk Creative

Angelika Kobylarz i Katarzyna Popielarczyk awansowały w strukturach Walk Creative na Account Supervisorów. Są to nowo utworzone stanowiska, które powstały w drodze rozwoju wprowadzonych w ubiegłym roku tzw. „stołów klienckich” - rozwiązania mającego na celu zwiększenie efektywności pracy i polepszenie przepływu informacji między pracownikami. Stoły to inaczej – wyodrębnione zespoły projektowe, złożone z client service, kreacji i DTP, dedykowane do obsługi poszczególnych klientów.

10.04.2018 | przeczytano: 721 razy
Hala Koszyki z Walk

Hala Koszyki, nowy na mapie Warszawy punkt towarzyski i kulinarny, nawiązała współpracę 360 st. z Grupą WALK. WALK odpowiada za przygotowanie koncepcji strategiczno-kreatywnej, w tym stworzenie nowego logotypu, a także realizację działań w obszarze PR, social media czy digital. Otwarcie Hali Koszyki przewidziano na wrzesień 2016 r.; działania komunikacyjne rozpoczynają się w maju br.

30.05.2016 | przeczytano: 801 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764