logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Halloween: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Sezon świąteczny a rynek e-commerce: jak przyciągnąć klientów?

W obliczu dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów, a także rozwoju rynku e-commerce, marketingowcy na całym świecie starają się zrozumieć najnowsze trendy i zoptymalizować swoje działania. Jakie jednak narzędzia wykorzystać przy wdrażaniu strategii marketingowej, aby zrealizować cele w czwartym kwartale roku? 

01.12.2023 | przeczytano: 637 razy

Z okazji Dnia Wszystkich Świętych RMF FM przez cały dzień grać będzie najpiękniejsze ballady. Wieczorem natomiast wspomnienie Tiny Turner, której przeboje zaśpiewają Roksana Wegiel, Cleo i Daria Marx. 

29.10.2023 | przeczytano: 462 razy (komentarzy: 16)
Jak Halloween i media cyfrowe tworzą magię sezonowej sprzedaży

Czarodziejska moc Halloween ukrywa się nie tylko w słodyczach i kostiumach. Przedsiębiorcom umożliwia sprytne i umiejętne możliwości wykorzystania mediów cyfrowych w miejscu sprzedaży. Sezon zakupowy tego coraz popularniejszego w Polsce święta, oferuje markom unikalną okazję do stworzenia wyjątkowych doświadczeń zakupowych, które zapadną w pamięć klientów na długo. Jak połączenie mrocznej, tematycznej muzyki, dynamicznych reklam cyfrowych, komunikacji dźwiękowej i zapachów sezonowych, może przyciągnąć klientów i wpłynąć na ich lojalność? To skuteczne narzędzia, które zmieniają zwykłe zakupy w fascynującą przygodę.

28.10.2023 | przeczytano: 663 razy
Premiera halloweenowych słodyczy reklamowych Slodkie

Czekoladowe dynie, a nawet… trumny, czaszki i nagrobki. SLODKIE, lider w polskiej branży słodyczy reklamowych, wprowadził do swojej oferty słodkości z motywem Halloween. Choć linia stworzona jest z myślą o eksporcie, to produkty dostępne będą również dla polskich firm.

20.09.2023 | przeczytano: 406 razy
Polacy kupują mniej, także w internecie  - co nas czeka w IV kwartale 2023?

Począwszy od lutego 2023 roku, w każdym miesiącu sprzedaż detaliczna osiągała kilkuprocentowy spadek (dane GUS). W lipcu było to 4% porównując do zeszłego roku. Biorąc pod uwagę, że sprzedaż internetowa to obecnie około 9% ogółu, zjawisko to dotyczy również e-commerce. Dlaczego Polacy wydają mniej i jak wyglądać będzie IV kwartał roku? Odpowiada ekspert Łukasz Iwanek, CEO Agencji Internetica.pl oraz wykładowca akademicki.

11.09.2023 | przeczytano: 501 razy
45 kin sieci Multikino na filmowej mapie Polski

28 października zakończył się proces rebrandingu kin sieci Cinema3D na Multikino. W dziesięciu miastach w Polsce – Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu – pojawiły się kina bardzo dobrze znanej sieci oferując widzom bilety na seanse w najkorzystniejszej cenie, gwarantując jednocześnie oglądanie filmów w komforcie i najlepszej jakości.

28.10.2022 | przeczytano: 613 razy
Cinema City inwestuje w sieć – nowe kino w Elblągu już otwarte

Cinema City otworzyło kolejne, 35 kino w swojej sieci. Od 14 października można oglądać seanse filmowe w nowej lokalizacji – w CH Zielone Tarasy w Elblągu. Jest to pierwsza po pandemii inwestycja w rozbudowę sieci kin Cinema City w Polsce. Otwarcie kina poprzedziła multimedialna kampania wykorzystująca takie nośniki jak: outdoor, radio i digital.

17.10.2022 | przeczytano: 652 razy
Kampania Fundacji Zobacz…Jestem i Havas Village wspiera młodych w kryzysie

Agencja Havas Creative Group oraz Havas Media Group, podjęły współpracę z Fundacją Zobacz… JESTEM, w wyniku której powstała kampania wspierająca zbiórkę funduszy na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego przy ul. Dobrej 5 w Warszawie. Miejsce ma stać się punktem wsparcia dla młodych osób cierpiących na depresję, czy tych potrzebujących najpilniejszej pomocy psychologicznej.

17.10.2022 | przeczytano: 362 razy
Rok w wyszukiwarce Google

W tym roku internauci i internautki z całego świata emocjonowali się sportowymi wydarzeniami. Hasło Euro 2020 znalazło się na pierwszym miejscu polskiego zestawienia Google - Rok w wyszukiwarce. Na globalnej liście mistrzostwa Europy uplasowały się na piątym miejscu. Cały świat podbił serial z Korei - Squid Game. Produkcja pokazująca grę o przetrwanie zagościła na listach haseł zyskujących na popularności na całym świecie - w Polsce zajęła szóste miejsce, na liście globalnej dziewiąte. Nie zabrakło haseł i pytań związanych z pandemią COVID-19, szczególnie tych dotyczących szczepień. Polscy użytkownicy internetu szukali również informacji o spisie powszechnym czy o wydarzeniach w Afganistanie. Polowali też na lody Ekipy.

08.12.2021 | przeczytano: 619 razy

Sieć Papa Jonh’s nie powstrzyma się przed niczym, aby wzbudzić dreszczyk emocji u swoich klientów, stosując dodatkowe triki AR z okazji Halloween.

29.10.2021 | przeczytano: 452 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764