logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hamelin: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Nagroda IAC Award dla kampanii marki Oxford

Stowarzyszenie WMA (Web Marketing Association) przyznało nagrodę IAC Award w kategorii “Best Education Social Media Campaign 2024” dla kampanii angażującej mikroinfluencerów w promocję produktów szkolnych Oxford, marki należącej do Hamelin.

08.04.2024 | przeczytano: 393 razy
Amagraf wspiera polską kulturę za granicą

Firma Amagraf od lat aktywnie włącza się w różnego rodzaju działania branżowe w naszym kraju. Tym razem jednak wyszła poza ten schemat i wsparła 11. edycję Festiwalu Chopinowskiego „Belgrade Chopin Fest” poświęconego twórczości Fryderyka Chopina, jaki odbywał się w dniach 10-15 października w Serbii. Jak podkreślają właściciele firmy to z jednej strony doskonała okazja do promocji naszego kraju za granicą, ale także miasta Zgierz, gdzie firma ma swoją siedzibę. Amagraf widzi też duży potencjał na rynku serbskim do promocji materiałów polskich producentów, jakie znajdują się w jej ofercie, dlatego włączył się w tego typu działania.

21.10.2022 | przeczytano: 961 razy

Hamelin, właściciel marek zeszytów i przyborów szkolnych Oxford i Top2000 podpisuje umowę z agencją OBTK.

12.04.2022 | przeczytano: 372 razy
Biuro Podróży Reklamy: Dwie kampanie dla marki Oxford

Hamelin Polska Sp. z.o.o. zleciła agencji Biuro Podróży Reklamy przygotowanie i realizację dwóch kampanii reklamowych dla marki Oxford skierowanych do uczniów i studentów, które odbędą się latem i jesienią.

17.07.2018 | przeczytano: 733 razy

Hamelin Polska Sp. z.o.o, właściciel marki Oxford kontynuuje współpracę z Biurem Podróży Reklamy. Agencja podobnie jak w lutym br., będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie kampanii promocyjnej marki. Od sierpnia do października zostaną zrealizowane dwa projekty.

27.07.2016 | przeczytano: 510 razy
Biuro Podróży Reklamy zrealizuje kampanię dla marki Oxford

Hamelin Polska Sp. z.o.o, właściciel marki Oxford wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii wizerunkowej. Celem nadrzędnym projektu jest promocja nowego produktu marki Oxford, SOS Notes, aplikacji mobilnej oraz przeprowadzenie konkursu „Kreatywny Bazgroł – Yes, I scan!”.

01.02.2016 | przeczytano: 938 razy

Stora Enso poinformowała, że produkowane przez nią kartony graficzne Ensocoat i Chromocard uzyskały unijny certyfikat EU Ecolabel. Stanowi on potwierdzenie, że oba podłoża spełniają proekologiczne kryteria Komisji Europejskiej stawiane wobec wprowadzanych na rynek podłoży do drukowania i kopiowania.

29.05.2014 | przeczytano: 1186 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764