logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34
Norbert Kowalski dołącza do Harbingers

Do krakowskiej agencji Harbingers dołączył Norbert Kowalski, obejmując stanowisko Head of Partnerships.

19.06.2023 | przeczytano: 385 razy

Z początkiem czerwca fischer Polska Sp. z o.o. dołącza do grona Partnerów zespołu #GameChangers Harbingers.

12.06.2023 | przeczytano: 275 razy

Harbingers od 4 lat współpracuje z Partnerem Puder i Krem. Planując wspólne działania na 2022 rok, krakowska agencja skupiła się na trzech kluczowych wskaźnikach. Pierwszym z nich był wzrost przychodów w roku 2022 w porównaniu do roku poprzedniego, drugim osiągnięcie ROAS na poziomie minimum 900%, trzecim — dynamiczny rozwój e-sklepu Puder i Krem — puderikrem.pl.

23.05.2023 | przeczytano: 306 razy

Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Vokato. Planując wspólne działania na miesiące wakacyjne 2022 roku, krakowska agencja skupiła się na dwóch kluczowych wskaźnikach. Pierwszym z nich było uzyskanie przychodów na poziomie 150% w porównaniu do roku ubiegłego, a drugim osiągnięcie ROAS na poziomie minimum 700%.

18.04.2023 | przeczytano: 275 razy

Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Lancerto. Współpraca od początku opierała się na realizacji wzrostu sesji z ruchu organicznego w serwisie i przychodu generowanego przez ten ruch.

29.03.2023 | przeczytano: 362 razy

14 marca na długo zapisze się jako ważna data — OpenAI udostępniło wtedy aktualizację GPT-4, czyli sztucznej inteligencji wspieranej modelem językowym (LLM) o nazwie GPT. Najnowszy model wykazuje „poziom ludzki” w wielu testach i znacząco przewyższa poprzednie wersje. Dostępny jest jako płatna wersja dla subskrybentów ChatGPT+.

21.03.2023 | przeczytano: 1335 razy
Piotr Michalak dołączył do zespołu #Gamechangers w Harbingers

Początkiem marca 2023 r. Piotr Michalak dołączył do Harbingers i objął stanowisko Head of SEO. Wcześniej kierował działem Research & Development w Grupie TENSE oraz prowadził projekty z branży dla serwisów, portali i e-sklepów.

01.03.2023 | przeczytano: 382 razy
Julia Feliks dołączyła do zespołu #Gamechangers w Harbingers

Wraz z początkiem marca 2023 r. Julia Feliks dołączyła do Harbingers jako Social Media Manager. Wcześniej pracowała na tym samym stanowisku w Agencji Interaktywnej Veneo i realizowała projekty dla takich marek jak Lody Koral, Bayer, Doppelherz czy Fischer Polska.

01.03.2023 | przeczytano: 577 razy

Od kilku miesięcy, szczególnie branża marketingowa żyje informacjami o aktualizacjach związanych z AI (Artificial Intelligence). Wszystko rozpoczęło się od Chatu GPT opracowanego przez OpenAI. Jak na to odpowiada Google?

27.02.2023 | przeczytano: 864 razy
Harbingers podsumowuje 2022 rok

Rok 2022 był czasem pełnym wyzwań, ale e-commerce #GameChangers udało się te przeszkody przekuć w sukcesy!

16.02.2023 | przeczytano: 519 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764