logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harde: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Obniżki cen i radość z urządzania domu w kampanii Ikea

IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu średnio o 19 proc. Tysiące produktów wraca do poziomu cen sprzed pandemii. Komunikacja nowych niższych cen przez IKEA to mocny start w 2024 rok. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.

16.02.2024 | przeczytano: 615 razy
Zakłady na wybory: STS wychodzi poza sport

STS w trakcie kampanii wyborczej zrealizował szeroką kampanią marketingową wspierającą ofertę obejmującą możliwość typowania wyników wyborów parlamentarnych. Zakłady polityczne cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na główne źródło akwizycji w październiku 2023.

28.10.2023 | przeczytano: 490 razy
Katarzyna Tyska w SEC Newgate CEE

Katarzyna Tyska dołączyła do zespołu Corporate & Public Affairs SEC Newgate CEE jako nowa Account Director. To kolejne wzmocnienie agencji w obszarze doradztwa i obsługi projektów korporacyjnych.

18.05.2023 | przeczytano: 758 razy

Harden Construction to dziś najszybciej rozwijający się w Polsce Generalny Wykonawca obiektów przemysłowych na potrzeby produkcji, magazynowania oraz logistyki. Do kompleksowej obsługi marketingowej firma zdecydowała się wybrać agencję SEC Newgate CEE, która odpowiada za strategię, działania kreatywne, usługi PR i social media oraz produkcję contentu.

16.05.2023 | przeczytano: 398 razy

Agencja EGO Public Relations rozpoczęła współpracę z Targami Książki i Mediów VIVELO, które odbędą się w maju br. na PGE Narodowym. Przedmiotem umowy są działania media relations, za które odpowiada Agnieszka Majewska-Kunat.

27.02.2023 | przeczytano: 990 razy
„Mały klik na Allegro, wielki klik dla WOŚP!” - Allegro na rzecz 31. Finału WOŚP

Magda Gessler, Michel Moran, Monika Mrozowska – to część gwiazd, które wzięły udział w kampanii wspierającej aukcje Allegro na rzecz 31. Finału WOŚP. W tym roku, za przygotowanie działań digitalowych oraz influencer marketing, odpowiadała Grupa Garden of Words.

21.02.2023 | przeczytano: 933 razy
Robert Makłowicz i Make Life Harder razem w kampanii Trefla

Marka Trefl postanowiła zakończyć rok mocnym akcentem reklamowym, zapraszając do współpracy przy promocji gry towarzyskiej "Po prostu P" Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder. Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za której strategię i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One).

22.12.2022 | przeczytano: 804 razy
Tier prezentuje swój mural jako kontynuację kampanii edukacyjnej „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”

Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, wjechał do polskich miast z kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Jej najnowszą odsłonę stanowi pierwszy w Warszawie ekologiczny mural marki, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. W zgodzie ze zrównoważonym podejściem marki, mural został wykonany przy użyciu farb oczyszczających powietrze, a fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.

21.06.2022 | przeczytano: 838 razy
Streetcom ponownie dla Tier

Agencja Streetcom zrealizuje wakacyjną odsłonę kampanii dla operatora miejskich hulajnóg – firmy TIER. Streetcom odpowiada za przygotowanie działań z obszaru Influencer Marketingu, których strategicznym elementem jest współpraca z Make Life Harder.

14.06.2022 | przeczytano: 1300 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764