logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harnaś: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Pierwsza fabularna reklama marki Harnaś

Przez ostatnie 15 lat obecności marki na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać Harnasia – króla gór. Rok 2019 to czas zmian – 17. kwietnia w telewizji pojawi się pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał utalentowany Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie.

19.04.2019 | przeczytano: 771 razy
Startuje promocja Harnasia

2019 to rok zmian dla marki Harnaś. Na rynku pojawiły się nowe opakowania, Harnaś zyskał nowy lepszy smak, a teraz marka przygotowała nową odsłonę loterii konsumenckiej, która rusza już 1 marca.

08.03.2019 | przeczytano: 301 razy
Nowe opakowania i smak Harnasia

W ramach odświeżenia marki, piwo Harnaś zyskało nowy smak oraz nową szatę graficzną opakowań. Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowoczesne.

01.02.2019 | przeczytano: 930 razy
Marka Harnaś w nowym spocie TV zagrzewa do kibicowania

Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego marki Harnaś, w której Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców – „Orłów Harnasia”! To część działań marki związanych ze zbliżającymi się sportowymi emocjami.

27.04.2018 | przeczytano: 1252 razy
Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała transakcję zakupu Red8 Group

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.

02.03.2018 | przeczytano: 421 razy
Jankowski i Kulisz nowymi Creative Group Headami w Walk Creative

Do Walk Creative dołączyło dwóch Creative Group Headów – Łukasz Jankowski i Mirek Kulisz. Jako duet kreatywny działają od ponad trzech lat. Przez ostatni rok byli związani z Scholz&Friends Warszawa, realizując działania dla marek Opel i Tymbark. Wcześniej współpracowali ze sobą jako freelancerzy.

26.02.2018 | przeczytano: 599 razy
Nowy dyrektor kreatywny w Czteryczwarte Brand Design

W związku z dynamicznym rozwojem agencji, Piotr Kania objął stanowisko dyrektora kreatywnego działu Brand Identity w Czteryczwarte Brand Design.

02.01.2018 | przeczytano: 827 razy
Newspoint sprawdza marki piwne

Według danych GUS spożycie piwa w Polsce od 2000 roku systematycznie wzrasta i obecnie wynosi około 100 litrów rocznie na osobę. Newspoint sprawdził, jak pisze się o piwach w internecie i mediach społecznościowych.

25.04.2015 | przeczytano: 1392 razy

Przygotowana przez agencję Red8 Advertising długoterminowa kampania marki Harnaś, która zapewniła tej marce niemal podwojenie udziałów ilościowych, została dzisiaj uhonorowana złotą statuetką w tegorocznej edycji EFFIE. Agencja została nagrodzona w szczególnie prestiżowej kategorii Longterm Marketing Excellence, w której nagradzane są wyłącznie długoterminowe kampanie i długoterminowa współpraca z klientem.

09.10.2012 | przeczytano: 1193 razy
Effie Awards 2012: wyniki

W tegorocznej 13. edycji konkursu Effie na najefektywniejsze kampanie marketingowe przyznano 2 złota w kategorii Long term marketing excellence oraz złoto w kategorii Launch, Grand Prix nie zostało przyznane. Nagrodzono kampanie marki Harnaś (Carlsberg), Alior Banku oraz Uważam Rze (Presspublica).

08.10.2012 | przeczytano: 1503 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764