logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Engage: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

Stock Polska poszerza swoje portfolio o dwa rześkie warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej – Limonkę z Miętą i Pigwę z Miętą. Charakteryzuje je 100% naturalność, wysoka jakość składników oraz unikalna receptura. Do tego wyjątkowa lekkość smaku sprawia, że Żołądkowa Gorzka Rześka to doskonały wybór w okresie wiosenno-letnim.

28.04.2020 | przeczytano: 975 razy
Kampania samplingowa L’or

Rozpoczęła się kampania samplingowa kapsułek L’OR kompatybilnych z ekspresami Nespresso realizowana wraz z National Geographic. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.

27.07.2019 | przeczytano: 356 razy
Nowy rozdział Grupy Havas na polskim rynku

Wraz z początkiem maja Havas Media Group oraz Havas Creative Group zmieniły siedzibę i obecnie mieszczą się wspólnie w biurowcu Moje Miejsce w Warszawie. Przeprowadzka jest związana z procesem integracji kompetencji Havas w ramach strategii Havas Village.

30.05.2019 | przeczytano: 274 razy
Akuku! Owocuje zaskoczeniem w majowej kampanii reklamowej

Mniej cukrów! Więcej soku! to postulaty głoszone przez brand hero marki, sympatycznego żelka Akuka, w 15-sekundowym spocie reklamowym, emitowanym w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT i TVN oraz w kanałach z pakietów tematycznych Polsatu i TVN (m.in. Discovery Life, Food Network czy BBC Lifestyle). Kampania o charakterze wizerunkowym i produktowym jest realizowana pod hasłem „Akuku! Owocuje zaskoczeniem!”. Podkreśla radosny, zabawowy charakter marki, bazując na postaci jej bohatera.

14.05.2019 | przeczytano: 180 razy
Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!

Żelki Akuku! doskonale wpisują się w kontekst rodzinnego relaksu. Realizowane działania mają na celu budowanie wizerunku marki, jako przekąski dającej dużo radości, smaku i gwarantującej doskonałą zabawę.

02.04.2019 | przeczytano: 200 razy
Havas PR z nowymi dyrektorami

Dominika Telega-Bałdyga i Piotr Kabała dołączyli do zespołu Havas PR Warsaw i objęli stanowiska dyrektorskie.

06.09.2018 | przeczytano: 371 razy

W marcu br. agencja Havas Engage Warsaw rozpoczęła obsługę wiodącego producenta wódek czystych i alkoholi smakowych, drugiego największego producenta alkoholu w kraju – Stock Polska. Obejmuje ona m.in. stworzenie platformy komunikacyjnej dla marek Żołądkowa Gorzka oraz Żołądkowa de Luxe.

12.06.2018 | przeczytano: 406 razy
„Najlepsze Jest Blisko” to nowa kampania marki Cukier Królewski

Od połowy kwietnia trwa kampania Cukru Królewskiego „Najlepsze jest blisko”. Motywem przewodnim jest bliskość, która wpływa na jakość życia. Pracom nad koncepcją i produkcją w Polsce przewodziła agencja Havas Engage Warsaw, a sama kampania będzie realizowana także na rynku niemieckim, francuskim i belgijskim.

29.05.2018 | przeczytano: 377 razy

Dotychczasowy partner zarządzający w Havas Creative Group w Polsce - Dorota Mazur - z końcem kwietnia br. została mianowana na stanowisko CEO. Tym samym odpowiada za wszystkie spółki Havas Poland – reklamową, aktywacje i retail oraz PR.

25.04.2018 | przeczytano: 271 razy

Havas Engage w wyniku wygranego przetargu nawiązał dwuletnią współpracę z PGNiG Obrót Detaliczny. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę reklamową spółki w zakresie działań BTL.

02.06.2017 | przeczytano: 283 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764