logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 165
Większość klientów stacji paliw chce dostawać reklamy

Najnowsze badanie, przeprowadzone na stacjach paliw, wykazało, że 80% konsumentów nie zna pojęcia geofencingu, ale to nie dziwi branży marketingowej. Gdy ankieterzy wyjaśnili ten termin respondentom i zapytali ich, czy chcieliby dostawać spersonalizowane reklamy zaraz po wjeździe na stację, prawie 40% wyraziło zgodę. Najwięcej osób oczekiwałoby informacji nt. promocji na alkohole – 31%. Sprzęt i części eksploatacyjne do samochodu są na drugiej pozycji – 27%. Trzecie miejsce zajęła oferta gastronomiczna – 19%. Z kolei niewielkim zainteresowaniem cieszą się wyroby tytoniowe, napoje bezalkoholowe, art. spożywcze, a także informacje o samych cenach paliw.

12.09.2019 | przeczytano: 213 razy
Wrześniowa promocja Hyundai Tucson

Z początkiem września wystartowała kampania promująca model Hyundai Tucson i jazdy testowe tego modelu. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

09.09.2019 | przeczytano: 136 razy
Kampania Kona Electric na OOH

W poniedziałek 2 września rozpoczęła się kampania na nośnikach OOH promująca model Hyundai KONA Electric. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

06.09.2019 | przeczytano: 268 razy
Arena Media w niestandardowo z marką Str8 i Pezetem

Dziś rozpoczęła się nietypowa kampania promocyjna STR8. Pezet, polski artysta i raper, który po 7 latach wraca na scenę muzyczną z nową płytą, nagrał piosenkę we współpracy z marką kosmetyków dla mężczyzn. Za współpracę i koncept kreatywny odpowiada agencja mediowa Arena Media, należąca do Havas Media Group.

14.08.2019 | przeczytano: 269 razy
Wystartowała kampania „Nie ma jak Niro…”

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

13.08.2019 | przeczytano: 165 razy
Havas Media z kampanią perfum Elizabeth Arden White Tea

W dniu 23 lipca rozpoczęła się nowa kampania promująca perfumy Elizabeth Arden White Tea, którą organizuje Sirowa Poland wraz z platformą wedding.pl. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.

26.07.2019 | przeczytano: 351 razy
Hyundai promuje samochody przyszłości

Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

18.07.2019 | przeczytano: 305 razy
Hyundai z kampanią „Wakacyjne Promocje Hyundai”

W mediach online oraz radio wystartowała kampania wyprzedażowa Hyundai pod hasłem „Wakacyjne Promocje Hyundai”. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

17.07.2019 | przeczytano: 351 razy
LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”

W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.

16.07.2019 | przeczytano: 287 razy
Fans.Passions.Brands - Muzyka jako narzędzie marketingu

Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.

27.06.2019 | przeczytano: 261 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 165)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764