logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 159
Hyundai promuje samochody przyszłości

Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

18.07.2019 | przeczytano: 45 razy
Hyundai z kampanią „Wakacyjne Promocje Hyundai”

W mediach online oraz radio wystartowała kampania wyprzedażowa Hyundai pod hasłem „Wakacyjne Promocje Hyundai”. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

17.07.2019 | przeczytano: 186 razy
LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”

W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.

16.07.2019 | przeczytano: 152 razy
Fans.Passions.Brands - Muzyka jako narzędzie marketingu

Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.

27.06.2019 | przeczytano: 225 razy
Zegarki Omega z księżycową kampanią telewizyjną

Dziś startuje kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.

17.06.2019 | przeczytano: 219 razy
Nowy rozdział Grupy Havas na polskim rynku

Wraz z początkiem maja Havas Media Group oraz Havas Creative Group zmieniły siedzibę i obecnie mieszczą się wspólnie w biurowcu Moje Miejsce w Warszawie. Przeprowadzka jest związana z procesem integracji kompetencji Havas w ramach strategii Havas Village.

30.05.2019 | przeczytano: 175 razy
Za nami 12. edycja Havas Group Conference

Zakończyła się 12. edycja Havas Group Conference „Make a meaningful difference”, na której przedstawiciele świata marketingu, mediów i technologii mówili o znaczeniu komunikacji marek w kontekście badania Meaningful Brands, wg którego gdyby nagle 82% marek zniknęło z naszego rynku nic by się nie stało.

28.05.2019 | przeczytano: 172 razy
12. Havas Group Conference: Make a meaningful difference

Wielkimi krokami zbliża się 12. edycja Havas Group Conference, która w tym roku odbędzie się 23 maja w Centrum Praskim Koneser. Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół tworzenia meaningful difference w świecie, gdzie aż 54% konsumentów uważa, że to marki i firmy a nie politycy, mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu lepszego jutra.

16.05.2019 | przeczytano: 230 razy
Wiosenno-komunijna kampania Fuji Instax

Od 6 maja ruszyła kampania Fuji Instax, promująca aparaty fotograficzne jako prezenty na Dzień Dziecka i Komunię. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

15.05.2019 | przeczytano: 207 razy

Agencja mediowa Havas Media należąca do Havas Media Group zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Profi. Do zadań Havas Media należeć będzie strategia, planowanie i zakup mediów dla tego producenta żywności.

13.05.2019 | przeczytano: 114 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 159)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764