logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 479
Jacobs z nową platformą komunikacyjną „Doceniaj to, co wspaniałe”

W lutym wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

21.02.2024 | przeczytano: 227 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Współpraca z Jysk i motion mural: kampania Kiedy Ślub? od Canal+

W najbliższy piątek, 9 lutego rusza premiera serialu KIEDY ŚLUB? – komedii obyczajowej od millenialsów dla millenialsów, z parą jednych z najciekawszych obecnie aktorów młodego pokolenia, Marią Dębską i Erykiem Kulmem jr. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów, a także kampanię z JYSK oraz nowoczesny motion mural w Warszawie. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media, za współpracę z influencerami Havas Play, a za stworzenie muralu Good Looking Studio. 

09.02.2024 | przeczytano: 382 razy
Boiron z kampaniami Camilia, Oscillococcinum i Stodal

Z początkiem stycznia Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanie promujące trzy ze swoich najbardziej znanych produktów – Camilia, Oscillococcinum i Stodal. Media w kampaniach zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).

24.01.2024 | przeczytano: 277 razy
Uniqa z kampanią „Szkoda życia na hejt”

UNIQA Polska kontynuuje w nowym roku kampanię, której celem jest walka z hejtem. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).

18.01.2024 | przeczytano: 443 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Deichmann i od stycznia 2024 r. będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.

18.01.2024 | przeczytano: 341 razy
Havas Prosumer. Zdrowie psychiczne oczami Polaków

Zespół badaczy agencji Havas opracował wyniki kolejnego raportu z serii Havas Prosumer, tym razem dotyczącego zdrowia psychicznego Polaków.

16.01.2024 | przeczytano: 362 razy
Paula Kaliszewicz w zespole Havas Media Network

Od stycznia do zespołu Havas Media Network dołączyła Paula Kaliszewicz, która objęła stanowisko Head of Communication & ESG. Będzie ona odpowiedzialna za działania komunikacyjne i marketingowe agencji wchodzących w skład Grupy Havas Media Network. Paula odpowiadać będzie także za wprowadzenie strategii działań w kierunku zrównoważonego rozwoju, a co za tym idzie, zwiększenie konkurencyjności oferty agencji dla pracowników i klientów.

15.01.2024 | przeczytano: 374 razy
CSA: agencja strategiczno-technologiczną w Havas Media Network

Agencja Havas Media Network utworzyła w ramach swoich struktur nową jednostkę CSA (Customer Science Analytics), która rozpoczyna działalność z początkiem 2024 r. Tym samym HMN poszerza swoją ofertę związaną ze strategią mediową, badaniami konsumenckimi oraz danymi i technologią w regionie. CSA to globalna marka skupiona w sieci międzynarodowych agencji, której działalność koncentruje się na dynamizacji zrozumienia danych klientów oraz poprawie efektywności zwrotu z inwestycji, dzięki rozwiązaniom analitycznym i uczeniu maszynowemu. 

18.12.2023 | przeczytano: 365 razy

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Lidla, tym samym będzie kontynuować trwającą od 2016 r. obsługę tego klienta w zakresie kompleksowego planowania, optymalizacji i zakupu mediów.

14.12.2023 | przeczytano: 398 razy
Świąteczne prezenty w kampanii Canal+

CANAL+ Polska rozpoczął kolejne działania promocyjne skierowane do klientów oferty satelitarnej. W przygotowanym na tę okazję spocie telewizyjnym wystąpił znany z THE OFFICE Dariusz Wasiak (Adam Woronowicz).

05.12.2023 | przeczytano: 332 razy
1 2 3
Strona 1/48 (artykułów: 479)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764