logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 235
Arena Media w niestandardowo z marką Str8 i Pezetem

Dziś rozpoczęła się nietypowa kampania promocyjna STR8. Pezet, polski artysta i raper, który po 7 latach wraca na scenę muzyczną z nową płytą, nagrał piosenkę we współpracy z marką kosmetyków dla mężczyzn. Za współpracę i koncept kreatywny odpowiada agencja mediowa Arena Media, należąca do Havas Media Group.

14.08.2019 | przeczytano: 193 razy
Wystartowała kampania „Nie ma jak Niro…”

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

13.08.2019 | przeczytano: 126 razy
Mistrzostwa Agencji i Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych

14 września, podczas Runmageddonu Warszawa wystartują Mistrzostwa Agencji i Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych, w których udział będą mogli wziąć przedstawiciele branży komunikacji marketingowej. Chętni, którzy zdecydują się wystartować w ekstremalnych zawodach, swoim startem wesprą projekt Runmageddon Charity i tym samym dołożą swoją cegiełkę na rzecz organizacji  pomagającym potrzebującym. 

29.07.2019 | przeczytano: 149 razy
Kampania samplingowa L’or

Rozpoczęła się kampania samplingowa kapsułek L’OR kompatybilnych z ekspresami Nespresso realizowana wraz z National Geographic. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.

27.07.2019 | przeczytano: 258 razy
Havas Media z kampanią perfum Elizabeth Arden White Tea

W dniu 23 lipca rozpoczęła się nowa kampania promująca perfumy Elizabeth Arden White Tea, którą organizuje Sirowa Poland wraz z platformą wedding.pl. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.

26.07.2019 | przeczytano: 344 razy
Hyundai promuje samochody przyszłości

Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

18.07.2019 | przeczytano: 295 razy
Hyundai z kampanią „Wakacyjne Promocje Hyundai”

W mediach online oraz radio wystartowała kampania wyprzedażowa Hyundai pod hasłem „Wakacyjne Promocje Hyundai”. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

17.07.2019 | przeczytano: 340 razy
LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”

W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.

16.07.2019 | przeczytano: 281 razy
Fans.Passions.Brands - Muzyka jako narzędzie marketingu

Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.

27.06.2019 | przeczytano: 247 razy
Zegarki Omega z księżycową kampanią telewizyjną

Dziś startuje kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.

17.06.2019 | przeczytano: 266 razy
1 2 3
Strona 1/24 (artykułów: 235)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764