logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 222
12. Havas Group Conference: Make a meaningful difference

Wielkimi krokami zbliża się 12. edycja Havas Group Conference, która w tym roku odbędzie się 23 maja w Centrum Praskim Koneser. Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół tworzenia meaningful difference w świecie, gdzie aż 54% konsumentów uważa, że to marki i firmy a nie politycy, mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu lepszego jutra.

16.05.2019 | przeczytano: 134 razy
Wiosenno-komunijna kampania Fuji Instax

Od 6 maja ruszyła kampania Fuji Instax, promująca aparaty fotograficzne jako prezenty na Dzień Dziecka i Komunię. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

15.05.2019 | przeczytano: 171 razy

Agencja mediowa Havas Media należąca do Havas Media Group zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Profi. Do zadań Havas Media należeć będzie strategia, planowanie i zakup mediów dla tego producenta żywności.

13.05.2019 | przeczytano: 103 razy
Hubert Jeżak z Accenture do Codemedia

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak. Objął on stanowisko Head of SEM.

08.05.2019 | przeczytano: 98 razy
Hyundai Kona na nośnikach OOH

W maju rozpoczęła się kampania promująca nowy model Kona Electric na dużych nośnikach OOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

02.05.2019 | przeczytano: 548 razy
Hyundai promuje model Tucson w sportowej stylizacji N Line

W maju i czerwcu koreański producent samochodów będzie promować model Hyundai Tucson w sportowej stylizacji N Line. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

29.04.2019 | przeczytano: 221 razy
Havas Media realizuje kampanię Red Bull Konkurs Lotów 2019

W kwietniu wystartowała kolejna kampania Red Bulla wspierająca akcję Red Bull Konkurs Lotów 2019, która odbywa się na polskim wybrzeżu. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

16.04.2019 | przeczytano: 551 razy

Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce – w kategorii Domy mediowe. Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku. Organizowana przez magazyn „Press” gala konkursu odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

12.04.2019 | przeczytano: 444 razy

Arena Media, agencja mediowa należąca do Havas Media Group, rozpoczęła współpracę z marką ekskluzywnych butików Hermès Paris. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline.

10.04.2019 | przeczytano: 275 razy
Kampania rebrandingowa Banku zmieniającego się świata BNP Paribas

Nowa kampania wprowadza pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” oraz nowe produkty banku. Po raz kolejny konsekwentnie Bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne w ramach kampanii wizerunkowej startują 8 kwietnia br. i na początek obejmą Internet oraz social media. W telewizji i kinach spot pojawi się 12 kwietnia. Druga część kampanii, dotycząca produktu, zaplanowana jest na początek maja br.

08.04.2019 | przeczytano: 265 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 222)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764