Z początkiem maja w Havas Media Group nastąpiły trzy zmiany na kluczowych stanowiskach. Aleksandra Bujnowska objęła stanowisko Chief Digital Officer, Alicja Cybulska Intelligence Director, a Anna Kuropatwa Strategy and Insights Director.
09.05.2018 | przeczytano: 922 razyHavas Story Plantation, wyspecjalizowana w komunikacji kontentowej
jednostka Havas Media Group, przeprowadziła pierwsze w Polsce badanie
potencjału treści i motywów internetowych – Concept Box. Jego wyniki, a
wraz z nimi duża ilość insightów i gotowych inspiracji dla działań
marketingowych, pokazują, m.in. że treści związane z potrzebą bycia
blisko natury czy dbania o jakość powietrza mają bardzo wysoki potencjał
komunikacyjny. Badanie pokazało również, że co piąty polski internauta
usłyszał o Vogue dzięki memom.
Havas Story Plantation, interdyscyplinarna jednostka w Havas Media Group, zbadała preferencje Polaków dotyczące korzystania z treści w mediach, wykorzystując pierwsze w Polsce jednoźródłowe badanie konsumenckie Havas Soil.
19.07.2017 | przeczytano: 1138 razyW Havas Media Group powstała nowa, interdyscyplinarna jednostka Havas Story Plantation, która zajmuje się planowaniem strategii treści (kontent) w oparciu o własne badania. Zespół Havas Story Plantation współpracuje ze specjalistami z Havas Warsaw i Havas PR, którzy zajmują się tworzeniem treści (kontent).
02.06.2017 | przeczytano: 452 razyO tym jak budować skuteczny marketing w obliczu globalnych zmian będzie dyskutowało ponad tysiąc uczestników Forum IAB 2017, które odbędzie się w dniach 7-8 czerwca w Warszawie. Wśród międzynarodowych ekspertów branży znajdzie się Alexander Nix – założyciel Cambridge Analytica. Jakie wnioski płyną z doświadczeń doradcy Donalda Trumpa?
01.06.2017 | przeczytano: 759 razyWraz z początkiem marca do zespołu marketingu w Havas Media Group dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła obejmując stanowisko Marketing Managera.
03.03.2017 | przeczytano: 579 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 6) |