logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1000
Kia Polska z kampanią modeli 2025

Kia Polska wystartowała z kampanią promującą dwa modele z rocznika 2025 – Sportage i XCeed. W ramach oferty klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych ofert finansowych oraz rabatu gotówkowego. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada Havas Media.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 258 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marzenia zw kampanii GOdreams Banku BNP Paribas

Bank BNP Paribas wystartował z kampanią promującą usługę GOdreams, która umożliwia użytkownikom odkładanie pieniędzy na spełnianie marzeń. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada zespół Havas Media.

07.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 375 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Letnia kampania Sinsay autorstwa Havas PLAY

Sinsay zaprasza wszystkich do stworzenia własnej definicji lata – pełnego luzu, słońca i pozytywnej energii. Kampania „Poczuj lato, poczują swoją Aurę”, za której koncept oraz realizację odpowiada zespół Havas PLAY (Havas Media Network), zachęca nie tylko do marzeń o zbliżających się wakacjach, ale przeżywania tego czasu w swoim własnym stylu.

06.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 242 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Havas Market inwestuje w partnerstwa z agencją SEOgroup

Havas Market, agencja Havas Media Network, specjalizująca się w działaniach performance i e-commerce, nawiązała strategiczne partnerstwo z SEOgroup. Współpraca ma na celu wzmocnienie oferty poprzez dostarczenie klientom Havas jeszcze bardziej innowacyjnych i efektywnych rozwiązań z obszaru SEO.

06.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 306 razy
Sprzedam Polskę XD na OOH: kampania CANAL+

18 kwietnia ruszyła premiera EDUKACJI XD – kontynuacji hitu EMIGRACJA XD, będącej szaloną podróżą przez wszystkie oblicza polskiego biznesu w wydaniu JanuszeXD.  Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca OOH, digital, radio, tv, digital, social media i influencerów, działania niestandardowe takie jak ambient z Multiplą, reklamę na aplikacji randkowej Tinder, kreatywne wideo oraz partnerstwa z Empikiem, Wydawnictwem WAB i portalami Donald.pl i RocketJobs. CANAL+ przygotował kampanię razem z Havas Media. 

03.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 281 razy
Golden Drum ogłasza skład jury

Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.

27.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 621 razy
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way

Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z wygodą. Za działania odpowiada agencja Havas PLAY (Havas Media Network).

25.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 296 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Deichmann rozszerza współpracę z Havas PLAY

Havas PLAY (Havas Media Network) rozszerza współpracę z marką DEICHMANN. Od początku 2024 roku agencja odpowiadała za działania brandu w ekosystemie TikToka, zaś wraz z początkiem 2025, przejęła kompleksową obsługę wszystkich kanałów social media.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 276 razy
„Chałupy welcome to” w kampanii Lidla

Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową, której hasło – „Zakupy robię w moim Lidlu” – już teraz wpada w ucho… dosłownie! W spocie reklamowym marki usłyszymy nową odsłonę refrenu kultowego przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to”, która w rytmiczny i lekki sposób podkreśla radość z codziennych zakupów.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 260 razy
Havas łączy struktury e-commerce i performance w agencję Havas Market

W odpowiedzi na obecne potrzeby biznesu, rozwój rynku e-commerce i trendy, takie jak rosnąca rola retail media, znaczenie personalizacji czy omnichannelu, agencja Havas łączy struktury performance oraz e-commerce pod wspólnym szyldem Havas Market. Na czele jednostki stoją Aleksandra Ślusarska, jako Head of Performance Media oraz Tomasz Kwiatkowski, jako Head of E-commerce Operations.

15.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 371 razy
1 2 3
Strona 1/100 (artykułów: 1000)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764