logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heads Advertising: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Agencja Adheads zmienia identyfikację wizualną i uspójnia nazewnictwo

Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku, agencja opracowała nową identyfikację wizualną zgodną z nową strategią komunikacji wyrażoną w angielskim claimie „thinking ahead”. To krótkie zdanie wyraża ambicje zarówno strategii rozwoju, jak i osobowości zespołu, który tworzy Adheads.

28.06.2023 | przeczytano: 885 razy
Awanse w dziale Client Engagement VMLY&R Poland

Urszula Zielińska, Emilia Głowińska oraz Aleksandra Maleszyk awansowały na stanowisko Group Account Manager, natomiast Tomasz Milewski został Account Supervisorem.

19.05.2023 | przeczytano: 978 razy
Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego

Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.

05.12.2022 | przeczytano: 561 razy
Heads Advertising z kampanią dla firmy Oleofarm

Oleofarm wprowadza na rynek nowy suplement diety MAG-Vitum B6, czyli magnez w formie cytrynianu z witaminą B6. Kampanię przygotowała agencja Heads Advertising.

26.09.2022 | przeczytano: 736 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Launch przekąsek Jeżyki Coolki – Colian wprowadza zaskakującą nowość

Colian wprowadził na rynek nowość - Jeżyki Coolki w wydaniu MILK oraz DARK. To wyjątkowe chrupiące kuleczki z puszystym kremem o smaku herbatnikowym i płynnym karmelem w środku, oblane mleczną lub deserową czekoladą, zwieńczone karmelizowaną posypką z orzechów.

19.09.2022 | przeczytano: 684 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowe osoby w zespole 19 Południka

Zespół agencji 19 Południk powiększył się o trzech nowych pracowników. Zasilą oni dział digital oraz graficzny.

21.10.2021 | przeczytano: 490 razy
Zmiany strukturalne w dziale kreacji w Schulz brand friendly

Agencja Schulz brand friendly postawiła na rozbudowę strukturalną zespołów kreatywnych. Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.

22.07.2020 | przeczytano: 608 razy
Orlen Oil z nowymi etykietami

Orlen Oil rozpoczyna rok z odświeżonymi opakowaniami. Zmianie poddano etykiety marki Platinum: Classic, Max Expert, Pro, Rider, Agro, Ultor, Gear oraz Multi.

08.02.2019 | przeczytano: 1762 razy
Effie Awards 2018: Pełne zestawienie wyników!Zobacz fotorelację

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

31.10.2018 | przeczytano: 2924 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 1621 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764