logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heart : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38

Ruszył nabór projektów, które twórcy z Europy Środkowo-Wschodniej mogą zgłaszać do drugiej edycji forum koprodukcyjnego Heart of Europe. Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-28 września. Forum jest częścią organizowanego przez Telewizję Polską Międzynarodowego Festiwalu Telewizyjnego Heart of Europe.

29.05.2023 | przeczytano: 255 razy
Konkurs profesjonalny SWPA 2023: finaliści i wyróżnienia

World Photography Organisation ogłosiła nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w 16. edycji konkursu profesjonalnego Sony World Photography Awards 2023. Jury nagrodziło wybitne cykle zdjęć, łączące doskonałość techniczną ze świeżym podejściem do narracji.

03.03.2023 | przeczytano: 1161 razy

Nad kampanią promującą najnowszy sezon serialu „Skazana”, który dostępny jest od 11 listopada na platformie Player, pracowali nie tylko ludzie. Sztuczna inteligencja pomogła zwiększyć efektywność komunikacji, wspierając zespół kreatywny w opracowaniu materiałów, które będę najbardziej atrakcyjne i czytelne dla odbiorców.

01.12.2022 | przeczytano: 403 razy
Dentsu Creative wzmacnia dział kreacji – 3 nowe osoby w zespole

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasiliły trzy nowe osoby – Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski. Pojawienie się nowych osób jest związane z wzmocnieniem działań i potrzebami agencji w obszarze nowobiznesowym.

26.09.2022 | przeczytano: 1053 razy

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, z atrakcyjnym oprocentowaniem do 8% w skali roku. W kampanii jeszcze raz brand hero – profesjonalny bankowiec, podkreśla, że bank powinien zajmować jak najmniej miejsca w życiu swoich klientów. Jednocześnie zawsze jest w pobliżu, by pomagać klientom w codziennych finansach. Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie oraz w radio. Potrwa do 28 września 2022 r.

14.09.2022 | przeczytano: 384 razy
Salus PR z obsługą kampanii Dni Świadomości Niewydolności Serca 2022

Ponad pół miliona odbiorców audycji, artykułów i wywiadów, które w ciągu kilku dni po konferencji prasowej ukazały się w licznych mediach o zasięgu ogólnopolskim – to bilans inicjatywy „Dni Świadomości Niewydolności Serca”, którą 3 czerwca w Łodzi Salus PR zorganizowało dla Asocjacji Niewydolności Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego.

13.06.2022 | przeczytano: 759 razy
Uzdrowisko Ustroń zmienia identyfikację wizualną

Uzdrowisko w Ustroniu (Beskid Śląski) rozpoczyna rebranding. Zmieni się logo, a identyfikacja wizualna zacznie nawiązywać do najbardziej rozpoznawalnych budynków kurortu – Sanatorium Równica, Hotelu Wilga czy budynku Uzdrowiskowego Instytutu Zdrowia. Nowe brand identity to jednak nie tylko zmiana wizualna.

18.05.2022 | przeczytano: 1380 razy
Getin Bank wystartował z nową kampanią telewizyjną oraz radiową

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, oprocentowaną do 3,5% w skali roku. O wygodnym oszczędzaniu ponownie opowiada brand hero marki – profesjonalny bankowiec, który jak zawsze jest w pobliżu, by pomagać klientom w codziennych sprawach.  Kampania obejmuje działania w Internecie, telewizji oraz w radio. Potrwa do 28 kwietnia 2022 r.

11.04.2022 | przeczytano: 1008 razy

W poniedziałek, 31 stycznia Telewizja Polska zawarła ramowe porozumienie o współpracy z ukraińskim nadawcą publicznym UA:PBC.

04.02.2022 | przeczytano: 471 razy
W listopadzie TVP zyskała widzów we wszystkich grupach wiekowych

W listopadzie Telewizja Polska odnotowała wzrost udziałów we wszystkich grupach wiekowych, podobnie TVP Info, które zajęło pozycję lidera kanałów informacyjnych. Wzrosły też udziały TVP2 oraz kanałów tematycznych: TVP Seriale, TVP Historia, TVP HD, TVP Kultura i TVP Polonia. Nowością w ofercie anten jest międzynarodowy kanał TVP World. Najliczniejszą widownię miesiąca zgromadził Mecz Eliminacji Mistrzostw Świata Katar 2022, a wśród telewizji śniadaniowej liderem było „Pytanie na śniadanie”. W analizowanym miesiącu aż 7 w TOP10 najliczniej oglądanych programów należało do Telewizji Polskiej. Liderem miesiąca była TVP1.

02.12.2021 | przeczytano: 424 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764