logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heinz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 76
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu

Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.

12.03.2024 | przeczytano: 217 razy
Orifarm z kampanią z okazji Dnia Babci i Dziadka

Trwa kampania digital marki Vita Buerlecithin z okazji Dnia Babci oraz Dziadka. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ancymony. 

15.01.2024 | przeczytano: 394 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Interaktywne Centrum Schlebiania - Ancymony omawia kampanię Dan Cake

Najnowsza kampania dla marki Dan Cake opiera się na aktywacji konsumenckiej, jaką jest konkurs kreatywny – tworzenie oryginalnych komplementów. Dan Cake nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają Ancymony, Key Story, Media Choice i AMS. 

11.01.2024 | przeczytano: 476 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Adlook wchodzi do Polski, uprości zakup mediów dzięki AI

Rozwój sztucznej inteligencji, jaki ze szczególną intensywnością obserwujemy od początku roku, otworzył nowe możliwości przed praktycznie każdą branżą. Marketerzy szczególnie chętnie przyjęli rozmaite narzędzia oparte na AI, widząc w tym szansę na usprawnienie pracy i stałe podnoszenie efektywności.

06.11.2023 | przeczytano: 853 razy
Przemysław Puchalski awansuje na stanowisko Creative and Strategy Director w Webtalk

Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny w WebTalk, zarządzający obecnie 30 osobowym działem kreacji, związany z agencją od ponad 9 lat, stanie również na czele zespołu Strategii.

31.08.2023 | przeczytano: 394 razy
Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka - kampania DOOH

Pudliszki rozpoczęły sezon na grilla, stawiając na kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach. Seria obrazowych porównań pokazywała, że grill i Pudliszki to absolutnie nierozerwalne połączenie: Grill bez Pudliszek to jak... Katowice bez Spodka czy Warszawa bez Pałacu Kultury! Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji każdy ekran wyświetlał inny komunikat, dopasowując wyświetlaną reklamę do otoczenia konsumenta.

05.07.2023 | przeczytano: 841 razy
Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym

HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające wytwarzaniu jej wyrobów.

05.06.2023 | przeczytano: 780 razy
Antalis ogłasza zwycięzców konkursu Antalis Interior Design Award 2022

Firma Antalis ogłosiła właśnie zwycięskie projekty, które zrobiły na jurorach największe wrażenie. W gronie zwycięzców znalazła się praca z Polski.

17.04.2023 | przeczytano: 1504 razy
Heinz stworzył wyspę Fortnite

Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.

25.03.2023 | przeczytano: 588 razy
Zmiany w strukturze Amplifi

Do agencji Amplifi dołączyła Magdalena Mussmann, a dwie osoby z zespołu – Jarosław Król oraz Kinga Maliszewska – objęły nowe stanowiska. To kolejny etap zmian w agencji Amplifi i element transformacji zmierzającej w stronę ujednolicenia i tworzenia klientocentrycznej kultury, opartej na wspólnych wartościach i celach – One dentsu.

10.02.2023 | przeczytano: 1254 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 76)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764