logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Heinz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 72
Przemysław Puchalski awansuje na stanowisko Creative and Strategy Director w Webtalk

Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny w WebTalk, zarządzający obecnie 30 osobowym działem kreacji, związany z agencją od ponad 9 lat, stanie również na czele zespołu Strategii.

31.08.2023 | przeczytano: 263 razy
Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka - kampania DOOH

Pudliszki rozpoczęły sezon na grilla, stawiając na kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach. Seria obrazowych porównań pokazywała, że grill i Pudliszki to absolutnie nierozerwalne połączenie: Grill bez Pudliszek to jak... Katowice bez Spodka czy Warszawa bez Pałacu Kultury! Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji każdy ekran wyświetlał inny komunikat, dopasowując wyświetlaną reklamę do otoczenia konsumenta.

05.07.2023 | przeczytano: 644 razy
Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym

HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające wytwarzaniu jej wyrobów.

05.06.2023 | przeczytano: 520 razy
Antalis ogłasza zwycięzców konkursu Antalis Interior Design Award 2022

Firma Antalis ogłosiła właśnie zwycięskie projekty, które zrobiły na jurorach największe wrażenie. W gronie zwycięzców znalazła się praca z Polski.

17.04.2023 | przeczytano: 1109 razy
Heinz stworzył wyspę Fortnite

Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.

25.03.2023 | przeczytano: 435 razy
Zmiany w strukturze Amplifi

Do agencji Amplifi dołączyła Magdalena Mussmann, a dwie osoby z zespołu – Jarosław Król oraz Kinga Maliszewska – objęły nowe stanowiska. To kolejny etap zmian w agencji Amplifi i element transformacji zmierzającej w stronę ujednolicenia i tworzenia klientocentrycznej kultury, opartej na wspólnych wartościach i celach – One dentsu.

10.02.2023 | przeczytano: 830 razy
Globalsm z mocniejszym zespołem i nową strategią

Anna Olipra nowym CEO GlobalSM. Beata Grosicka oraz Szymon Szylak z awansami na stanowiska: Business Development Director, oraz Head of Design. Zmiany te są efektem rozwoju spółki oraz jej nowej strategii, która już przynosi efekty. Agencja w najbliższych latach planuje skupić się m.in. na dalszym poszerzaniu działań w obszarach takich jak digital oraz branding, jednocześnie stale powiększając portfolio klientów.

13.12.2022 | przeczytano: 591 razy
Trzecia edycja Gaming Marketing Days już 1-2 czerwca

Thiago Stelle z Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano i Tom Elton z Pernod Ricard (Ballantine’s), Stan Georgiev z Ready Player Me czy Miłosz Szyński z G2 Esports - to tylko część prelegentów, którzy za darmo podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Trzecia edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 1-2 czerwca. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

31.05.2022 | przeczytano: 872 razy
Kampania agencji Peppermint dla marki Heinz

Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.

25.05.2022 | przeczytano: 499 razy
GK+ 10 lat na rynku: od lokalnej agencji do największej grupy komunikacyjnej

Czy w ciągu dekady można przekształcić małą, lokalną agencję PR w największą grupę branżową w Polsce? Odpowiedź daje historia Grupy Komunikacja Plus. Firma dziś zatrudnia 160 osób, doradza globalnym markom i regularnie staje na podium w najważniejszych konkursach i rankingach branżowych.

26.04.2022 | przeczytano: 1053 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 72)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764