logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hekko.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Nowe narzędzie dla PRowców - system do podpowiadania nazw domen

„Potrzebuję nazwę dla nowej marki produktów”, „Realizujemy nowy projekt, poszukaj wolnej domeny”… O ile jesteś agencją namingową, takie zlecenie nie stanowi większego wyzwania. Dla PRowca to zdecydowanie większy nakład wysiłku, więc warto ułatwić sobie pracę sięgając po darmowe narzędzie do podpowiadania atrakcyjnych nazw domen generycznych.

29.03.2018 | przeczytano: 2169 razy (komentarzy: 13)
5 kosztownych błędów w AdWords, których więcej nie popełnisz

O tym, do czego może doprowadzić brak znajomości zasad Google AdWords świadczy przykład 12-letniego Jose Javiera z Hiszpanii, który chcąc czerpać zyski z reklam nie tylko nie zarobił, ale otrzymał od koncernu rachunek opiewający na zawrotne 100 tys. euro. Choć to skrajna sytuacja, warto sprawdzić, kiedy kampania może generować zbędne koszty.

30.05.2017 | przeczytano: 840 razy
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

20.03.2017 | przeczytano: 730 razy
H88 S.A. przejmuje Active24.pl

Poznańska spółka H88 S.A., która w swoim portfelu posiada takie marki, jak: Domeny.pl, Hekko.pl, Ogicom czy Superhost.pl, dokonała kolejnej udanej akwizycji.

15.02.2017 | przeczytano: 1012 razy

Jeszcze w styczniu br. pojawi się nowa, 56. wersja popularnej przeglądarki internetowej Chrome. Wraz z aktualizacją, strony www i e-sklepy nieużywające szyfrowanego połączenia HTTPS zostaną oznaczone jako „niebezpieczne”. Co zrobić, by nie narazić się Google?

24.01.2017 | przeczytano: 1093 razy
Twojego bloga nikt nie czyta? Poznaj 6 wskazówek, jak to zmienić

Dziś blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o ogromnym i co najważniejsze - jeszcze niewyczerpanym potencjale. Sprawdź zatem, co zrobić, by przynosił odczuwalne korzyści, budując twoją markę w internecie, a czas poświęcony na kolejny wpis już nigdy nie był stracony

10.10.2016 | przeczytano: 1096 razy (komentarzy: 17)
Brexit: Pierwsze marketingowe reakcje i zastosowania

W Real Time Marketingu liczy się pomysłowa reakcja na nieoczekiwane zdarzenia. Wykreowane akcje niekiedy wzruszają, innym razem bawią, a jeszcze kolejnym – angażują. Zawsze wspólnym celem jest wywołanie zainteresowania ze strony odbiorców, od których zależy viralowy sukces inicjatywy. Dziś takim marketingowym polem do popisu staje się Brexit.

29.06.2016 | przeczytano: 1794 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764