logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Helios: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 199

W niedzielę, 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!” zagra 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Wydawnictwo Agora, sieć kin Helios, NEXT FILM oraz sieć lokali Pasibus – jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.

23.01.2023 | przeczytano: 176 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę w kategorii Prasa – dzienniki otrzymało biuro reklamy Grupy Wyborcza.

06.12.2022 | przeczytano: 262 razy

Przed fanami futbolu kolejna dawka wrażeń na najwyższym poziomie. Już w najbliższą niedzielę najlepsze reprezentacje piłkarskie z 32 państw, w tym także drużyna z Polski, spotkają się w Katarze aby walczyć o tytuł Mistrza Świata. Od wtorku, 22 listopada wybrane spotkania będzie można oglądać również na wielkich ekranach.

18.11.2022 | przeczytano: 147 razy

W 3. kwartale 2022 r. wyniki Grupy Agora były pod presją pogarszających się warunków makroekonomicznych oraz rosnących kosztów operacyjnych. Grupa utrzymała jednak dotychczasowy poziom przychodów, przede wszystkim dzięki odbudowie wpływów z działalności kinowej. Zwiększyły się przychody segmentów Prasa i Reklama Zewnętrzna, rosły też cyfrowe wpływy Grupy ze sprzedaży treści – z subskrypcji Wyborcza.pl i TOK FM Premium.

18.11.2022 | przeczytano: 108 razy
Tandem Audio Broker i Helios Media – nowe zespoły sprzedażowe w Grupie Agora

Tandem Media, broker reklamy radiowej i podcastowej od grudnia 2022 r. będzie funkcjonować jako Tandem Audio Broker. Zmiana wiąże się z koncentracją działań zespołu na obszarze reklamy FM i digital audio, a także z rozwojem współpracy z wydawcami treści audio. Z kolei pod szyldem Helios Media klienci i marketerzy znajdą pełną, bogatą ofertę reklamową sieci kin Helios, obejmującą działania na ekranach multipleksów i w obiektach kinowych oraz projekty niestandardowe.

16.11.2022 | przeczytano: 211 razy
Rusza intensywna kampania reklamowa Paypo

PayPo – polski lider płatności odroczonych (BNPL, ang. buy now, pay later) prowadzi intensywną kampanię reklamową, której głównym motywem są unikalni brand heroes: PayPoki. Marka opiera teraz na tych sympatycznych bohaterach całą swoją komunikację marketingową.

15.11.2022 | przeczytano: 206 razy
Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet

W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.

28.09.2022 | przeczytano: 311 razy
Zmiany w zespole komunikacji Agory

Od listopada 2022 r. obszary PR, IR i ESG Agory będą funkcjonowały samodzielnie i raportowały bezpośrednio do wyznaczonych członków zarządu spółki. Stanowisko dyrektorki ds. PR Agory obejmie Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa firmy, menedżera ds. IR - Krzysztof Mazur, a menedżerki ds. ESG - Anna Fidos.

22.09.2022 | przeczytano: 206 razy
„Niech to usłyszą” w Radiu Zet

Już wkrótce na antenie Radia ZET ruszy pierwszy radiowy serial kryminalny pt. „Niech to usłyszą”. Jego scenariusz wyszedł spod pióra Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka, a w produkcję zaangażowano plejadę polskich gwiazd m.in.: Mateusza Damięckiego, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Roberta Makłowicza czy Margaret. Serialowi będzie towarzyszyć kampania promocyjna, obejmująca telewizję, sieci kin i outdoor.

15.09.2022 | przeczytano: 256 razy

Serwis Moto.pl otrzymał wyróżnienie w kategorii Medium Branżowe Roku podczas gali Kongresu Nowej Mobilności, która odbyła się 13 września br. na terenie EC1 Łódź – miasto Kultury. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. A już wkrótce serwis zainauguruje piątą, jubileuszową edycję plebiscytu „The Best of Moto”, w którym zwycięzców wskazują nie tylko eksperci, ale i internauci.

14.09.2022 | przeczytano: 326 razy
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 199)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764