logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Helios: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 118
E-sportowe rozgrywki po raz pierwszy na ekranach kin Helios

W ostatnim tygodniu czerwca Helios zaprosi fanów e-sportu na wyjątkowe widowisko – pierwszy z trzech turniejów Łomża Zero Esport Tour. W multipleksach sieci Helios w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie odbędą się rozgrywki i transmisje ze zmagań w grze „Counter Strike: Global Offensive”.

21.06.2019 | przeczytano: 121 razy
#Zdrowiepań – Gala Finałowa kampanii

W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w kampanię.

21.06.2019 | przeczytano: 334 razy
„Co pokolenie, to Wyborcza” - kampania wizerunkowa marki

Już w sobotę, 1 czerwca br. rozpocznie się nowa kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl pod hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach i internecie, przypomną, że „Gazeta Wyborcza” już od 30 lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.

31.05.2019 | przeczytano: 254 razy
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2019 r.

Rekordowe wpływy z działalności filmowej i rosnąca dwukrotnie szybciej niż na rynku dynamika sprzedaży biletów do kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w 1. kwartale 2019 r. Grupa z sukcesem rozwija sprzedaż treści w modelu subskrypcyjnym – w tym dostępów Premium TOK FM, a także działalność gastronomiczną, otwierając kolejne lokale pod markami własnymi Papa Diego i Van Dog oraz planując rozwój marki Pasibus.

17.05.2019 | przeczytano: 132 razy

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna, bo Zdrowa”, której organizatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała po to, aby edukować i zwiększać świadomość Polek na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Kampania "Piękna, bo Zdrowa" jest jednym z podejmowanych przez Organizację działań mającym na celu walkę z rakiem szyjki macicy.

10.05.2019 | przeczytano: 179 razy
Joanna Jędrzejczyk ambasadorką karnetu charytatywnego do klubów Cityfit

„Trenuj i pomagaj” – pod takim hasłem wystartowała kampania karnetu charytatywnego do sieci klubów fitness CityFit. Ambasadorką akcji jest 6-krotna mistrzyni świata UFC, Joanna Jędrzejczyk.

06.05.2019 | przeczytano: 197 razy

W ostatnim kwartale 2018 r. Grupa Agora zwiększyła swoje przychody – w głównej mierze dzięki ponad 20-procentowemu wzrostowi wpływów z działalności kinowej, zawdzięczanemu rekordowej frekwencji w kinach i konsekwentnej rozbudowie sieci Helios. Dodatkowo zwiększyły się wpływy Grupy ze sprzedaży wydawnictw, osiągnięte pomimo negatywnych trendów rynkowych. W efekcie Agora poprawiła wyniki operacyjne, zamykając cały rok 2018 z zyskiem netto.

08.03.2019 | przeczytano: 336 razy
Startuje kampania „Nowa Kia Proceed. Łamie schematy”

Wystartowała kampania promująca nowy model Kia ProCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

01.03.2019 | przeczytano: 260 razy

170 549 – tyle było aktywnych prenumerat cyfrowych, czyli dostępów do serwisów internetowych i aplikacji Wyborcza.pl na koniec grudnia 2018 r. To kolejny sukces zespołu „Gazety Wyborczej”, który od 5 lat nie tylko jest liderem w procesie cyfryzacji prasy w Polsce, ale również znajduje się w czołówce europejskich tytułów rozwijających ofertę płatnej subskrypcji cyfrowej.

01.03.2019 | przeczytano: 242 razy

W nowej kampanii reklamowej Centrum Handlowe Blue City zmienia się w Centrum Rozrywki. Koncept i działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited (CU).

28.02.2019 | przeczytano: 231 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 118)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764