logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Helios: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 106
Zapowiedź kampanii kina Helios w Warszawie

W pierwszym tygodniu 2019 roku rozpoczął się pierwszy etap kampanii kina Helios w Warszawie. Helios, największa w Polsce sieć kinowa pod względem liczby obiektów, promuje swój pierwszy multipleks w stolicy na nośnikach wielkopowierzchniowej reklamy zewnętrznej.

11.01.2019 | przeczytano: 123 razy
Agora Custom Publishing wydała książkę

Zespół Agora Custom Publishing przygotował wyjątkową, interaktywną książkę kucharską, którą aż do świąt Bożego Narodzenia można otrzymać w programie lojalnościowym Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. W wydaniu "Gotuję z Lewiatanem" znalazły się przepisy opracowane z redakcją magazynu "Kuchnia" - dzięki nim każdy, nawet początkujący miłośnik gotowania będzie mógł przyrządzić coś pysznego.

30.11.2018 | przeczytano: 258 razy
Boomerang rusza z nową kampanią wizerunkową

„Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” – pod takim hasłem rusza właśnie nowa kampania wizerunkowa kanału dziecięcego należącego do Turnera. W ramach prowadzonych działań stacja uruchomiła m.in. aplikację na facebooku „Dzieciaki dbają o psiaki”. Dzięki niej widzowie w formie zabawy będą mogli pomóc psom ze schroniska w Józefowie. Akcję wspierają znane mamy – wokalistka Magda Steczkowska i blogerka Nieperfekcyjna mama.

19.11.2018 | przeczytano: 221 razy
„Lepiej znajdź mieszkanie” – Domiporta.pl z nową stroną, logotypem i kampanią

Jedna z najpopularniejszych w Polsce platform z ofertami nieruchomości zyskała nowoczesny i funkcjonalny layout oraz nową identyfikację wizualną. Na nowej stronie Domiporta.pl użytkownicy znacznie wygodniej przejrzą oferty nieruchomości oraz przeczytają porady i opinie ekspertów, a w poszukiwaniach domu czy mieszkania pomoże im inteligentny chatbot. Start nowego serwisu podkreśla specjalnie przygotowana na tę okazję kampania pod hasłem „Lepiej znajdź mieszkanie”.

16.11.2018 | przeczytano: 244 razy

Świetne wyniki działalności kinowej oraz wyższe wpływy ze sprzedaży usług reklamowych w internecie i obszarze reklamy zewnętrznej zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w 3. kw. 2018 r. Grupa poprawiła też swoje wyniki operacyjne i realizuje kolejne projekty rozwojowe, obejmujące m.in. poszerzenie obecności w perspektywicznym sektorze usług B2B i rozpoczęcie nowej działalności na rynku gastronomicznym.

09.11.2018 | przeczytano: 350 razy
Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga

Pięćdziesięciosekundowy spot poświęcony Sądowi Ostatecznemu Hansa Memlinga można obejrzeć już na w mediach społecznościowych i na profilu MNG na Youtube.

24.10.2018 | przeczytano: 162 razy
Suzuki wspiera polski sport, CU wspiera Suzuki

W mediach emitowany jest najnowszy spot wizerunkowy Suzuki Motor Poland. Jego koncepcję kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a za realizację odpowiedzialny był dom produkcyjny Selfish 3.

17.10.2018 | przeczytano: 228 razy
„Punkty widzenia ścierają się w Polsce” - nowa kampania WP

Wirtualna Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową, której celem jest zachęcenie do wymiany poglądów i opinii wszystkich Polaków. Kampania startuje 12 października i zasięgiem obejmie m.in. telewizję, radio, prasę oraz social media. Koncepcję przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

12.10.2018 | przeczytano: 163 razy
Rockstar Energy Drink prowadzi kampanię związaną z premierą filmu „Venom”

Rockstar Energy Drink, marka z portfolio PepsiCo, rozpoczął kampanię wizerunkowo-sprzedażową w digital promującą wejście do kin filmu „Venom”. Rockstar Energy Drink przygotował limitowaną edycję puszek Rockstar Venom, dwóch podstawowych smaków: Rockstar Original i Rockstar Xdurance. Za przygotowanie kampanii digital odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.

11.10.2018 | przeczytano: 363 razy (komentarzy: 4)
Kimkolwiek jesteś: Kampania reklamowa Radia Tok FM

"Kimkolwiek jesteś" - takim hasłem Radio TOK FM zachęca wszystkich do słuchania swoich programów w nowej kampanii wizerunkowej. Reklamy rozgłośni, akcentujące dodatkowo jej dostępność w internecie i mobilnie, już od początku października br. obecne będą w telewizji, kinach, internecie i prasie. Kampanii towarzyszy akcja na Facebooku - #kimkolwiekjesteś.

05.10.2018 | przeczytano: 506 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 106)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone