logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hellena: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45

Grupa Colian – po trzymiesięcznym okresie próbnym – właśnie przedłużyła umowę na kompleksowe prowadzenie social mediów z agencją Brief me. W skład grupy wchodzą spółki: Colian, Colian Logistic oraz Colian Developer. Agencja Brief me od lipca 2023 roku odpowiada za działania komunikacyjne w obszarze social media dla wszystkich trzech podmiotów w zakresie marek korporacyjnych.

09.11.2023 | przeczytano: 367 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa seria napojów Hellena – za branding odpowiada agencja Lotna

Agencja kreatywna Lotna stworzyła branding nowej linii napojów gazowanych dla marki Hellena. Trzy wersje smakowe produktów zyskały unikalną grafikę, podkreślającą ich tropikalny charakter. Hellena Orange, Hellena Lemon oraz Hellena Citrus Mix to cytrusowe trio opatrzone unikalną, owocową etykietą z wykorzystaniem charakterystycznego dla marki oranżadowego kapsla. Całość zamyka starannie opracowany koncept komunikacyjny.

25.07.2022 | przeczytano: 1072 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W ramach działań agencja zajmie się kompleksową obsługą public relations Grupy Colian w tym: Colian, Colian Logistic oraz Colian Developer, a także należących do Colian brandów: Goplana, Grześki, Jeżyki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Jutrzenka, Familijne, Akuku! Hellena, Appetita i Siesta. Agencja odpowiadać będzie również za obsługę wybranych kanałów social mediowych firmy.

08.02.2022 | przeczytano: 566 razy
Colian prezentuje nową identyfikację wizualną

Colian odświeża wizerunek dzięki nowej identyfikacji wizualnej. Wypracowany koncept, oparty na motywie drzewa zbudowanego z charakterystycznych piktogramów, odzwierciedla wyznawane przez firmę wartości oraz podkreśla to, co jest jej znakiem charakterystycznym – rozwój, kreatywność, polskie korzenie i rodzinność.

07.02.2022 | przeczytano: 534 razy
Oranżada Hellena spełnia świąteczne marzenia w najnowszej kampanii

W najbardziej magicznym okresie w roku Oranżada Hellena stawia na aktywności reklamowe swoich produktów. Autentycznie najlepszy polski napój na święta i wystrzałowa Oranżada Hellena Party w grudniu będą wspierane mediowo.

20.12.2021 | przeczytano: 663 razy

W związku ze zbliżającymi się świętami Oranżada Hellena w rodzinnym formacie 1,25 l zyskała dedykowaną szatę graficzną – etykietę z bożonarodzeniowym motywem. Do sprzedaży trafiły kolorowe, brandingowe zgrzewki kultowego napoju z funkcjonalną rączką, umożliwiającą wygodniejsze zakupy. Przewidziano też oryginalne ekspozycje. Jedną z nich jest imponujących rozmiarów pociąg z lokomotywą wypełniony po brzegi butelkami Oranżady Hellena o pojemności 1,25 l. Nie zapomniano też o paletach i półpaletach z oryginalnymi napojami o charakterystycznym landrynkowym smaku. Na potrzeby punktów sprzedaży przygotowano specjalne materiały POSM: świąteczne plakaty, foldery, wobblery i tzw. potykacze z postacią oranżadowego Mikołaja.

26.11.2021 | przeczytano: 580 razy

Oranżada Hellena stawia na gwiazdy. Kultowy napój marki od lat reklamuje showman Kuba Wojewódzki. Z kolei oferowane przez nią produkty dla dzieci i nastolatków promują artyści i twórcy młodego pokolenia. Oranżadę Hellena Party zachwalają utalentowane wokalistki Viki Gabor i Roxie Węgiel, a w pierwszej kampanii Oranżady Strzelającej Hellena występuje nastoletni infulencer Miłosz Mazur.

21.05.2021 | przeczytano: 462 razy

Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia Oranżady Hellena Party – bezapelacyjnej gwiazdy każdej imprezy. Emisję spotów z ich udziałem zaplanowano w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. Produkt będzie również promowany w social mediach, w tym na instagramowym profilu Viki Gabor.

07.05.2021 | przeczytano: 403 razy

Przez pryzmat polskich sukcesów Oranżada Hellena promuje nową bezcukrową odsłonę autentycznie najlepszego rodzimego napoju. W najnowszej odsłonie kampanii marki Kuba Wojewódzki w zabawny i charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla imponujące osiągnięcia rodaków. Jednym z nich jest - Oranżada Hellena Zero Cukru, wybitna bez cukru. Nowość znakomicie wpisuje się w prozdrowotne trendy rynkowe, zachowując przy tym swój unikalny landrynkowy smak.

09.04.2021 | przeczytano: 549 razy
Remington zrywa z wyrzeczeniami w stylizacji włosów w nowej kampanii #Zerokompromisów

#ZeroKompromisów to hasło kampanii promującej innowacyjną linię Hydraluxe PRO marki Remington. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerkami takimi jak Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona, Agnieszka Niedziałek prowadząca kanał WWWłosy czy „Gaba Hair” Zalewska. Częścią kampanii jest też projekt CSR #DajWlosZRemington wspierający Fundację Rak’n’Roll. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Neon Shake Advertising.

01.12.2020 | przeczytano: 575 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764