logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HiBrands: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23

Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.

21.03.2023 | przeczytano: 868 razy
Śpiewająca kampania Piątnicy Roślinnej

OSM Piątnica startuje z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa 4 tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe. W spocie promującym napoje Piątnicy Roślinnej wykorzystano znany i rozpoznawalny motyw muzyczny, dzięki czemu z łatwością będzie on zapamiętywany przez konsumentów. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych cech napojów Piątnicy – z lodówki, no bo skąd: prostego składu, pysznego smaku, wygody i różnorodności zastosowań.

09.09.2022 | przeczytano: 809 razy
Zespół Hibrands dla marki Sonko

Agencja HiBrands przeprowadziła redesign opakowań produktów Sonko.

28.07.2022 | przeczytano: 714 razy
Cholinex z odświeżonym projektem opakowań

Na rynek trafiły produkty marki Cholinex w odświeżonych opakowaniach. Nowy layout zaprojektował zespół HiBrands.

11.05.2022 | przeczytano: 1087 razy
Nowa identyfikacja graficzna Canpol babies

Polska marka produktów dla dzieci gruntownie zmienia identyfikację graficzną a wraz z nią projekty swoich opakowań. Za nową tożsamość wizualną Canpol babies odpowiada zespół HiBrands we współpracy z dr Mateuszem Machalskim.

25.04.2022 | przeczytano: 1093 razy
Piątnica Roślinna: naturalna innowacja

Zmieniające się oczekiwania konsumentów wymagają od liderów rynku zwinności, kreatywności i odwagi. Zgodnie z trzema zasadami innowacji marka Piątnica z pomocą zespołu HiBrands stworzyła identyfikację linii produktów Piątnica Roślinna.

22.03.2022 | przeczytano: 533 razy
Hibrands przeprowadza kompleksowy redesign opakowań Lisner

Lisner rozpoczyna proces kompleksowej zmiany identyfikacji graficznej oraz architektury swojego portfolio. W sklepach pojawiły się już zaprojektowane według nowego systemu opakowania reprezentujące core nowej architektury. Za sterem przedsięwzięcia stoi dział marketingu marki Lisner zaś kreatywnej energii dodaje agencja HiBrands.

17.02.2022 | przeczytano: 1456 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowy przyjaciel Hibrands: Przysnacki

Zespół HiBrands podjął się odświeżenia marki słonych przekąsek Przysnacki. Pomogliśmy firmie Intersnack przeprowadzić zmiany w portfolio i identyfikacji marki oraz zaproponować konsumentom nowy i lepiej wpasowany do współczesnych trendów język graficzny opakowań produktów.

09.06.2021 | przeczytano: 456 razy
Hibrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé

Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.

10.05.2021 | przeczytano: 924 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania Hibrands dla marki Delecta

Wielu z nas oranżada w proszku kojarzy się ze smakiem dzieciństwa. Najczęściej wyjadaliśmy ją prosto z torebki, w drodze powrotnej ze szkoły lub w gronie znajomych z osiedla. Po dodaniu wody cudowny proszek stawał się orzeźwiającym napojem towarzyszącym nam w codziennych sytuacjach.

05.05.2021 | przeczytano: 718 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764