logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hibrands: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Zespół Hibrands dla marki Sonko

Agencja HiBrands przeprowadziła redesign opakowań produktów Sonko.

28.07.2022 | przeczytano: 714 razy
Hibrands przeprowadza kompleksowy redesign opakowań Lisner

Lisner rozpoczyna proces kompleksowej zmiany identyfikacji graficznej oraz architektury swojego portfolio. W sklepach pojawiły się już zaprojektowane według nowego systemu opakowania reprezentujące core nowej architektury. Za sterem przedsięwzięcia stoi dział marketingu marki Lisner zaś kreatywnej energii dodaje agencja HiBrands.

17.02.2022 | przeczytano: 1456 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowy przyjaciel Hibrands: Przysnacki

Zespół HiBrands podjął się odświeżenia marki słonych przekąsek Przysnacki. Pomogliśmy firmie Intersnack przeprowadzić zmiany w portfolio i identyfikacji marki oraz zaproponować konsumentom nowy i lepiej wpasowany do współczesnych trendów język graficzny opakowań produktów.

09.06.2021 | przeczytano: 456 razy
Hibrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé

Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.

10.05.2021 | przeczytano: 923 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania Hibrands dla marki Delecta

Wielu z nas oranżada w proszku kojarzy się ze smakiem dzieciństwa. Najczęściej wyjadaliśmy ją prosto z torebki, w drodze powrotnej ze szkoły lub w gronie znajomych z osiedla. Po dodaniu wody cudowny proszek stawał się orzeźwiającym napojem towarzyszącym nam w codziennych sytuacjach.

05.05.2021 | przeczytano: 718 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W wyniku wygranego przetargu agencja brandingowa HiBrands przeprowadzi relunch opakowań produktów z portfolio Lisnera.

22.04.2021 | przeczytano: 493 razy
Hibrands: #Weźłyka z Nestlé Pure Life

Jak przekonać nastolatka, że picie wody jest fajne? Jak zaprojektować butelkę wody, która już na sklepowej półce przyciągnie uwagę młodzieży? Te pytania określały wyzwanie projektowe, które Nestlé Pure Life postawiło przed zespołem HiBrands.

12.04.2021 | przeczytano: 645 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Hibrands odświeżyło komunikację akcji „Ratuj pszczoły” marki Nestlé

Małe pszczoły mają duże kłopoty. Trujące pestycydy, kurczące się naturalne łąki, niekorzystne zmiany klimatu… to dopiero początek długiej listy zagrożeń, którym pracowite owady muszą stawiać czoła. By przetrwać, potrzebują pomocy wielbicieli miodu.

31.03.2021 | przeczytano: 582 razy
Hibrands dla Oyakata

Zespół HiBrands pomaga AJINOMOTO zaparkować nowe streetfoodowe dania prosto z Azji na półkach polskich sklepów.

18.03.2021 | przeczytano: 2010 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Koncept marki Delecta wypracowany przez agencję Hibrands

Czekolada to dużo więcej niż kolejny składnik deserów. To wyjątkowe źródło smaku, które nadaje niepowtarzalny charakter daniom, ciastom i napojom. Dlatego, projektując tożsamość dla linii opartych na czekoladzie produktów marki Delecta postanowiliśmy oddać unikalny charakter jej smaku w koncepcie i tożsamości nowej submarki.

17.11.2020 | przeczytano: 2724 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764