logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Highnoon: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”

W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.

23.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 172 razy
Agencja pro/porcja pracuje dla Herbapol

Agencja pro/porcja odpowiedzialna za nową strategię komunikacji i kreację kampanii “Herbapol. We współpracy z naturą.”

19.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 276 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii

Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień.

09.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 351 razy
Dom produkcyjny 9production powiększa się

Dom produkcyjny 9Production realizuje swoją długofalową strategię rozwoju. Po kilku miesiącach od wydzielenia niezależnej struktury w ramach Stor9_ Group, 9Production sukcesywnie powiększa team oraz dedykowany zespół Twórców, a także poszerza portfolio zrealizowanych projektów. Do zespołu, na czele którego stoi Agnieszka Zielińska, dołączyły nowe osoby – Katarzyna Dziadosz, Laura Einbacher, Kamila Maćkowska, Jarek Kuśmierski oraz projektowo Kasia Milewska i Krzysztof Żabski.

25.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 1612 razy
Marka Herbapol Polana startuje z kampanią reklamową

Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową.  Kampania potrwa przez cały listopad. Emisję spotu zaplanowano w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i w serwisie Youtube. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom mediowy MediaCom.

02.11.2021 | Z rynku | przeczytano: 1695 razy
Kaufland promuje asortyment od lokalnych producentów

Badania potwierdzają, że Polacy coraz chętniej sięgają po regionalne produkty. Ponad 70 proc. respondentów deklaruje gotowość do zapłacenia wyższej kwoty za artykuły spożywcze pochodzące od lokalnych dostawców*. W najnowszej kampanii „Produkty regionalne bliżej niż myślisz” Kaufland pokazuje konsumentom, że tego typu produkty są na wyciągnięcie ręki.

23.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 832 razy
Regionalne produkty w Kaufland

Agencja SPIN OFF odpowiada za koncept sześciu spotów, wspierających lokalne produkty, które można znaleźć na półkach marketów Kaufland.

22.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 769 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Highnoon.pl dla Magnum - nowa kampania lodów Ruby

Marka Magnum (Unilever) rozpoczęła w lipcu kampanię reklamową lodów Ruby, za której produkcję odpowiadało studio HIGHNOON.PL. W promującym ją spocie występuje Anja Rubik, a głównym hasłem kampanii jest „Przekrocz granicę przyjemności”.

20.07.2020 | Z rynku | przeczytano: 1655 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Okocimscy piwowarzy w nowym spocie zdradzają tajniki warzenia lagera

Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami” przygotowała kolejny spot reklamowy. Tym razem piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów poprzez wymrażanie piwa.

08.06.2018 | Z rynku | przeczytano: 538 razy
Start nowych kampanii Kasy Stefczyka

W Kasie Stefczyka bieżący rok upływa pod znakiem świętowania jubileuszu 25-lecia działalności. Z tej okazji startuje nowa kampania wizerunkowa Kasy, której hasło brzmi: „Dobrych ludzi ciągnie do siebie, bo wyznają te same wartości!”. Głównym kanałem przekazu kampanii jest spot telewizyjny. Jego akcja toczy się w niewielkim miasteczku. Jest słoneczny poranek, a mieszkańcy z uśmiechem przygotowują się na specjalną okazję, opowiadając o tym, co dla nich ważne. Okazuje się, że wszyscy zmierzają w to samo miejsce, aby wspólnie świętować…

08.05.2018 | Z rynku | przeczytano: 870 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764