logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

History: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 114
1939 Na żywo: Startuje projekt Viasat World

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World ogłosił oficjalny start inicjatywy 1939 Na żywo. Nowatorski projekt cyfrowy, przy użyciu nowoczesnych kanałów komunikacji, pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z przeszłości opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. Dziesięciotygodniowe przedsięwzięcie będzie funkcjonowało w polskiej i angielskiej wersji językowej.

06.08.2019 | przeczytano: 186 razy
Spada tempo wzrostu zatrudnienia

W obliczu rekordowo niskiego bezrobocia, firmy Nowoczesnej Gospodarki zatrudniają z mniejszą dynamiką. Wyhamowanie widać również w ogóle rynku.

05.08.2019 | przeczytano: 134 razy

Wyszukiwarka KAYAK.pl przedstawia nową odsłonę swojej kampanii reklamowej w Polsce. W ramach promocji marki 17 lipca w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się emisja nowych spotów, która potrwa do końca września.

22.07.2019 | przeczytano: 136 razy
Platforma Vod.pl i Onet wesprą Viasat World w promocji projektu 1939 Na żywo

Viasat World we współpracy ze studiem Future History stworzył innowacyjny projekt cyfrowy, umożliwiający współczesnemu odbiorcy przełomowe doświadczenie historii. Przedsięwzięcie pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z 1939 roku opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. W promocję inicjatywy zaangażowały się platforma vod.pl i portal Onet, na którym będzie można znaleźć treści przygotowane w ramach projektu.

15.07.2019 | przeczytano: 229 razy
PKO BP celebruje jubileusz 100-lecia i honoruje twórcę swego logo

Wystawa prezentuje prace wyjątkowego grafika i projektanta. Artysta tworzył przez 60 lat. Jego dzieła kreowały wizualną przestrzeń publiczną i nadal wpływają na wyobraźnię, inspirując kolejne pokolenia. Ekspozycja jest swoistym hołdem oddanym twórcy, który zmarł w 2018 roku. Był wszechstronnym twórcą grafiki użytkowej, którego dorobek obejmuje projekty, okładki książek, płyty, pudełka na zapałki czy znaczków. Wyjątkowe miejsce w jego karierze zajmują znaki graficzne, projektowane dla wielu instytucji i firm. Stworzył ich ponad 400.

24.06.2019 | przeczytano: 294 razy
Zespół kreatywny Viasat World zdobywcą dwóch nagród w konkursie Promax Global Excellence

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema nagrodami na prestiżowej gali Promax Global Excellence Awards 2019 w Los Angeles. Uznanie jury zdobyła kampania kreatywna zrealizowana dla programu „Dzieje Europy“.

18.06.2019 | przeczytano: 145 razy
30-lecie pokojowej transformacji w Polsce w TVN24 i TVN24 BiS

Dokładnie 30 lat temu Polska stała się pierwszym krajem w bloku wschodnim, który wszedł na drogę demokratyzacji. Wybory czerwcowe z 1989 roku zapoczątkowały nie tylko przemiany w kraju nad Wisłą, ale rozpoczęły reakcję łańcuchową w całej Europie Środkowo-Wschodniej – od obalenia Muru Berlińskiego po upadek Związku Radzieckiego. Chcąc uczcić 30 lat historii wolnej Polski oraz przypomnieć znaczenie tamtych wydarzeń, Grupa TVN Discovery Polska przygotowała wyjątkowe propozycje programowe i akcje specjalne, które będzie można śledzić na antenach TVN24 i TVN24 BiS oraz na portalu tvn24.pl od 28 maja.

31.05.2019 | przeczytano: 198 razy

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World we współpracy ze studiem Future History tworzy nowatorski projekt cyfrowy, umożliwiający współczesnemu odbiorcy przełomowe doświadczenie historii. Przedsięwzięcie, przy użyciu nowoczesnych kanałów komunikacji, pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z przeszłości opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. Sześciotygodniowy projekt startuje 1 sierpnia br. i będzie funkcjonował w polskiej i angielskiej wersji językowej.

17.05.2019 | przeczytano: 115 razy
Sukces serii „Złoto Bałtyku” w telewizji History

Na antenie HISTORY w kwietniu królowała nowa lokalna seria „Złoto Bałtyku”. Każdy z 5 odcinków programu oglądało średnio ponad 90 tysięcy widzów w grupie 4+ i 46 tysięcy w grupie komercyjnej 16-49. Serial podniósł widownię kanału o 309% wobec średnich wyników kanału w prime-timie w kwietniu i dał HISTORY 4. pozycję wśród stacji kablowo-satelitarnych w paśmie premier.

14.05.2019 | przeczytano: 324 razy

Serwis rozrywki internetowej IPLA znowu powiększa swoją bibliotekę treści. Tym razem do pakietu IPLA FILMY I SERIALE dołączyła oferta serwisu Paramount Play amerykańskiej grupy mediowej Viacom International Media Networks (VIMN), właściciela studia Paramount Pictures oraz kanałów Comedy Central i MTV.

08.04.2019 | przeczytano: 106 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 114)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764