logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Homebook.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Nowy szef SEO w Wirtualnej Polsce Media

Od początku lutego do zespołu Wirtualnej Polski Media dołączy Mikołaj Madziąg. Zajmie stanowisko Head of SEO. Będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii SEO, współtworzenie i realizację celów trafficowych.

25.01.2022 | przeczytano: 303 razy
Wyjątkowe wnętrza w jednej publikacji - premiera Homebook Design vol. 8

Na półki trafiło właśnie ósme wydanie albumu, w którym znalazły się najbardziej wyjątkowe wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z platformą Homebook.pl. To kolejna dawka inspiracji i podpowiedzi, jak mieszkać piękniej i bardziej komfortowo.  Projekty można nie tylko obejrzeć, ale i o nich posłuchać – nowy album Homebook Design powstanie również w formie audiobooka.

18.11.2021 | przeczytano: 1045 razy
Współpraca z architektami – kto aranżuje wnętrza Polaków?

Korzystanie z usług architektów lub projektantów deklaruje 52% użytkowników Homebook.pl, a najważniejszą kwestią, skłaniającą inwestorów do współpracy z pracownią projektową jest chęć uniknięcia błędów podczas samodzielnej realizacji. Jak zmienia się podejście osób urządzających wnętrza do współpracy z architektami? Sprawdził Homebook.pl, największa platforma, zrzeszająca ponad 5 tysięcy architektów i projektantów wnętrz.

22.03.2021 | przeczytano: 751 razy
Jak użytkownicy platform e-commerce kupują prezenty świąteczne?

Bożonarodzeniowa gorączka zakupowa na dobre wpisała się w kalendarz polskich konsumentów – aż 92% użytkowników planuje zakup prezentów świątecznych dla swoich bliskich. Jakie czynniki wpływają na te decyzje wśród użytkowników platform Grupy Domodi?

07.12.2020 | przeczytano: 1878 razy
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii

Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.

24.11.2020 | przeczytano: 604 razy
Premiera albumu Homebook Design

To już siódme wydanie książki, w której znalazły się najpiękniejsze wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z portalem Homebook.pl. Nowy album liczy aż 30 projektów i 255 stron - na każdej z nich czytelnicy odnajdą nie tylko inspirujące rozwiązania, ale i zachętę, by mieszkać bardziej świadomie i odpowiedzialnie.

23.11.2020 | przeczytano: 531 razy
Nowe funkcjonalności dla sklepów: Grupa Domodi

Nie od dziś e-commerce jest dla wielu ludzi naturalnym miejscem robienia zakupów. Jednak w dobie ostatnich wydarzeń na świecie sprzedaż online zanotowała bardzo dynamiczny wzrost. Krótki czas, jaki towarzyszył temu zjawisku był związany z nowymi wyzwaniami, na które wiele branż nie było gotowych. Elastyczne podejście, szybkość reakcji i bieżąca analiza potrzeb konsumenta są dzisiaj na wagę złota. Z takim podejściem do klientów, ale także i partnerów biznesowych wychodzi Grupa Domodi, która proaktywnie reaguje na te, dziejące się w czasie rzeczywistym, zmiany.

08.04.2020 | przeczytano: 942 razy
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów

Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.

19.02.2020 | przeczytano: 798 razy
Wnętrzarskie wybory Polaków: co kupowaliśmy w 2019 roku?

Coraz chętniej poszukujemy w internecie mebli wypoczynkowych - zainteresowanie tą kategorią wzrosło aż o 25% względem ub. roku. W które elementy wyposażenia inwestowaliśmy najczęściej? Wnętrzarskie wybory ostatnich 12 miesięcy podsumowuje Homebook.pl.

18.12.2019 | przeczytano: 455 razy
Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

Ruszyła kampania marki Porta Drzwi w ramach konkursu „O!Twórz Mieszkanie”, w którym do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 60tys. zł. Działania promujące akcję prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie, w social media marki, a także na kanałach influencerów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 marca 2019 roku.

10.01.2019 | przeczytano: 640 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764