logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Homework: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
„Można” hasłem kampanii Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel

Już niebawem miłośnicy czekolady oraz wszyscy entuzjaści kultury i historii będą mogli odwiedzić nową, unikalną atrakcję na mapie stolicy – Fabrykę Czekolady E.Wedel, muzeum, które oficjalne rozpocznie działalność w Międzynarodowy Dzień Czekolady. 5 sierpnia, wraz ze startem przedsprzedaży biletów, ruszyła kampania promująca Fabrykę Czekolady E.Wedel i potrwa ona do połowy października.

05.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 250 razy
Jak zaprezentuje się identyfikacja wizualna Fabryki Czekolady E.Wedel?

Już jesienią tego roku na mapie Warszawy pojawi się jedyne w tej części Europy, multisensoryczne muzeum czekolady. Będzie to miejsce wyjątkowe nie tylko ze względu na możliwość zagłębienia się w świecie kategorii czekoladowej oraz jej doświadczania wszystkimi zmysłami, ale także dzięki niestandardowemu podejściu do kwestii designu – z jednej strony architektury, a z drugiej identyfikacji wizualnej, za którą odpowiada Jerzy Skakun ze studio Homework.

26.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 352 razy

Czy warto brać udział w konkursach, po co Stowarzyszenie je współorganizuje, jak wygląda proces i – przede wszystkim – jak Ty możesz na niego wpłynąć pisze Lena Mitkowa, Creative in Chief w Leniva°, Członkini Zarządu STGU, odpowiedzialna w STGU za konkursy brandingowe.

23.02.2020 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1017 razy (komentarzy: 28)

Ogłoszono zwycięzcę konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie. W dwuetapowym konkursie współorganizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zwyciężyło Studio Podpunkt. Konkurs był dwuetapowy. W pierwszym, otwartym etapie, projektanci i studia graficzne zgłaszały portfolia. Wpłynęło ich ponad 130. 

27.03.2019 | Konkursy | przeczytano: 467 razy
Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.

18.01.2019 | Konkursy | przeczytano: 1102 razy
Grandfront 2017: Najlepsze prasowe okładki w Galerii Signs.plZobacz fotorelację

14 maja 2018 roku na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie rozstrzygnięta została XVI edycja Konkursu Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2017. Nagrody wręczono w 8 kategoriach konkursowych oraz nagrody specjalne. Nagrodę główną zdobyła redakcja Dziennik Gazeta Prawna za okładkę wydania nr 135 z 2017 roku. Podczas Gali wręczono także nagrodę specjalną Jury, zrealizowaną pod honorowym patronatem Dziekana Wydziału Grafiki ASP, dla pani Joanny Rusinek za ilustracje do tekstów o molestowaniu kobiet, które ukazały się na łamach Tygodnika Powszechnego. Wielokrotny finalista Konkursu GrandFront i konkursów międzynarodowych Tomasz Bocheński otrzymał Nagrodę honorową ArtFront za osiągnięcia w projektowaniu prasy.

10.06.2018 | Konkursy | przeczytano: 2623 razy

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza konkurs dla studentów polskich Akademii Sztuk Pięknych. Przedmiotem konkursu jest projekt graficzny kartki świątecznej zainspirowany wartościami chrześcijańskimi oraz polskim przywiązaniem do tradycji. Wpisując się w te wartości projekt powinien być nowoczesny i odznaczać się wysokimi walorami estetycznymi.

01.11.2016 | Konkursy | przeczytano: 729 razy
Eye on Poland: Polska grafika użytkowa w Azji

Na jesieni 2015 roku w Indiach, Korei Południowej i Japonii odbędzie się cykl wystaw "Eye on Poland" prezentujących najnowsze polskie projektowanie graficzne, zorganizowanych przez Culture.pl, Korea Foundation, Instytut Polski w New Delhi oraz Instytut Polski w Tokio.

29.11.2015 | Z rynku | przeczytano: 1395 razy
2.ISPB Lublin International Student Poster Biennale Lublin 2015

ISPB jest cyklicznym przeglądem plakatu. W tym roku konkurs zmienia formułę i jest otwarty nie tylko dla studentów i dyplomantów kierunków artystycznych uczelni wyższych, ale także dla profesjonalistów do 36 roku życia.

09.09.2015 | Konkursy | przeczytano: 2090 razy
Finaliści konkursu MNWr

Muzeum Narodowe we Wrocławiu oraz  Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej wybrało 5 finalistów konkursu na nową identyfikację wizualną Muzeum.

26.08.2015 | Konkursy | przeczytano: 1405 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764