Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europjskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA NASZEJ PLANETY). Kampania ma pokazać innowacyjne, proekologiczne — atrakcyjne dla młodych ludzi — oblicze kolei. Za koncepcję oraz realizację kampanii na 6 rynkach odpowiada Burson Cohn&Wolfe.
07.12.2020 | przeczytano: 622 razyZa 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA NASZEJ PLANETY). Kampania ma pokazać innowacyjne, proekologiczne — atrakcyjne dla młodych ludzi — oblicze kolei.
30.10.2020 | przeczytano: 613 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |