logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hope: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 51
Znamy skład Jury Konkursu Złote Spinacze 2020

Przewodniczącą Jury XVIII edycji Złotych Spinaczy została Małgorzata Mejer z Procter&Gamble. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Anna Papka (Shell Polska), Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Mariusz Pleban (OneMulti) oraz Anna Cywińska (Fundacja Nutricia).

18.08.2020 | przeczytano: 419 razy
Nowy spot Warki Radler 0,0%%

Najnowszy spot od Warki Radler 0,0% wyjaśnia, co się stało z alkoholem w bezalkoholowym radlerze. Jak się okazuje, wszystkiemu winny jest… Pan Maleńczuk! W reklamie ukazane zostały także historie wyhodowania truskawki i rabarbaru, czyli produktów wykorzystanych do produkcji smakowej nowości od Warki Radler.

06.07.2020 | przeczytano: 660 razy

Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.

30.06.2020 | przeczytano: 253 razy
Nowy spot od marki Żywiec

Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: „Chce się Ż”. Reklamę można oglądać od 18 maja w telewizji i w internecie.

18.05.2020 | przeczytano: 373 razy
1000 dzieł sztuki w mieście: akcja Desa Unicum

Ponad 1000 dzieł sztuki znalazło się dziś niespodziewanie w przestrzeni miasta. Miasta, które budzi się do życia po okresie lockdownu. 1000 reprodukcji dzieł sztuki street artowej pojawiło się w miejscach nietypowych – jako naklejki na warzywach i owocach w lokalnych sklepikach, plakaty w kawiarniach, ozdoby kubków do kawy na wynos, wlepki w kwiaciarniach i w końcu także na chodnikach. Wszystko po to, aby w powrocie do normalności towarzyszyła nam sztuka. Za akcję odpowiada DESA Unicum, która równocześnie od 20 maja zaprasza na wystawę „Sztuka ulicy”. Pojawią się na niej prace największych gwiazd street artu.

14.05.2020 | przeczytano: 482 razy
Maciek Maleńczuk znów narzeka w reklamie Warki Radler 0,0%%

Spośród wielu orzeźwiających smaków Warki Radler 0,0% każdy znajdzie coś dla siebie… oprócz Maćka Maleńczuka, który powraca w kolejnej kampanii bezalkoholowych radlerów i w typowy dla siebie sposób narzeka na brak alkoholu w produkcie.

04.05.2020 | przeczytano: 389 razy

„Po prostu Ż” – oto hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość. Kampania wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea ukazana została w spotach reklamowych, które od 16 marca można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

23.03.2020 | przeczytano: 297 razy

„Sing it back, bring it back, sing it back to me” śpiewało kiedyś Moloko. Dziś ten motyw muzyczny pojawia się w akcji „Wielka Zwrotka Ż”, do której dołączyli już Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał. Celem działań jest zachęcanie Polaków do oddawania do sklepów butelek zwrotnych. Na potrzeby najnowszej akcji Żywca powstał właśnie dedykowany palindromowy utwór, który skomponował Marcin Macuk. W jego tworzenie zaangażowała się także Brodka – dwukrotnie występująca w składzie Męskie Granie Orkiestra.

16.03.2020 | przeczytano: 240 razy
Warka Radler 0,0%% Rabarbar z Truskawką właśnie wchodzi na rynek

Warka Radler, jako lider kategorii, nie ustaje w tworzeniu innowacji i wyznaczaniu trendów w branży. Marka wprowadziła właśnie do sklepów nowy smak – Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Produkt dostępny jest już w nowej szacie graficznej, w której wkrótce pojawią się także inne smaki.

09.03.2020 | przeczytano: 781 razy
Nowe logo marki Gerber

Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.

22.08.2019 | przeczytano: 601 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 51)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764