logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hope: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 48
Nowy spot od marki Żywiec

Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: „Chce się Ż”. Reklamę można oglądać od 18 maja w telewizji i w internecie.

18.05.2020 | przeczytano: 250 razy
1000 dzieł sztuki w mieście: akcja Desa Unicum

Ponad 1000 dzieł sztuki znalazło się dziś niespodziewanie w przestrzeni miasta. Miasta, które budzi się do życia po okresie lockdownu. 1000 reprodukcji dzieł sztuki street artowej pojawiło się w miejscach nietypowych – jako naklejki na warzywach i owocach w lokalnych sklepikach, plakaty w kawiarniach, ozdoby kubków do kawy na wynos, wlepki w kwiaciarniach i w końcu także na chodnikach. Wszystko po to, aby w powrocie do normalności towarzyszyła nam sztuka. Za akcję odpowiada DESA Unicum, która równocześnie od 20 maja zaprasza na wystawę „Sztuka ulicy”. Pojawią się na niej prace największych gwiazd street artu.

14.05.2020 | przeczytano: 386 razy
Maciek Maleńczuk znów narzeka w reklamie Warki Radler 0,0%%

Spośród wielu orzeźwiających smaków Warki Radler 0,0% każdy znajdzie coś dla siebie… oprócz Maćka Maleńczuka, który powraca w kolejnej kampanii bezalkoholowych radlerów i w typowy dla siebie sposób narzeka na brak alkoholu w produkcie.

04.05.2020 | przeczytano: 287 razy

„Po prostu Ż” – oto hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość. Kampania wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea ukazana została w spotach reklamowych, które od 16 marca można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

23.03.2020 | przeczytano: 234 razy

„Sing it back, bring it back, sing it back to me” śpiewało kiedyś Moloko. Dziś ten motyw muzyczny pojawia się w akcji „Wielka Zwrotka Ż”, do której dołączyli już Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał. Celem działań jest zachęcanie Polaków do oddawania do sklepów butelek zwrotnych. Na potrzeby najnowszej akcji Żywca powstał właśnie dedykowany palindromowy utwór, który skomponował Marcin Macuk. W jego tworzenie zaangażowała się także Brodka – dwukrotnie występująca w składzie Męskie Granie Orkiestra.

16.03.2020 | przeczytano: 192 razy
Warka Radler 0,0%% Rabarbar z Truskawką właśnie wchodzi na rynek

Warka Radler, jako lider kategorii, nie ustaje w tworzeniu innowacji i wyznaczaniu trendów w branży. Marka wprowadziła właśnie do sklepów nowy smak – Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Produkt dostępny jest już w nowej szacie graficznej, w której wkrótce pojawią się także inne smaki.

09.03.2020 | przeczytano: 406 razy
Nowe logo marki Gerber

Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.

22.08.2019 | przeczytano: 494 razy
Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

06.08.2019 | przeczytano: 1053 razy
Zwycięzcy konkursu Nikon Photo Contest 2018-2019

Nikon ogłosił zwycięzców konkursu fotograficznego Nikon Photo Contest 2018-2019. W tym roku Nikon Photo Contest, zorganizowany po raz pierwszy w 1969 r., obchodzi swoje 50-lecie. Jest to jeden z największych konkursów fotograficznych na świecie. Do edycji 2018-2019 wpłynęła rekordowa liczba 97 369 zgłoszeń od 33 000 uczestników z 170 krajów i regionów. Zgłoszenia przyjmowano w trzech kategoriach: Open (Otwarta), Next Generation (Nowe pokolenie) i Short Film (Krótki film).

04.08.2019 | przeczytano: 937 razy
Ż jak nigdy dotąd – nowa kampania Żywiec 0,0%%

Marka Żywiec nieustannie zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by „Ż jak nigdy dotąd”, otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie zawierają alkoholu. Spoty promujące kampanię można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

14.06.2019 | przeczytano: 349 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 48)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764