logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hortex: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 72
Kerris z launchem lodów Hortex Mystery Ice

Hortex lodami Mystery Ice wprowadza na rynek unikatowe połączenia smaków lodów, które pozostają tajemnicą aż do momentu degustacji. Agencja KERRIS, w ramach kolektywu Pragmatycy, odpowiada za kompleksowy launch nowości lodowych w segmencie Hortex: od koncepcji, przez design opakowań i organizację sesji zdjęciowej z udziałem influencerów, po opracowanie mechaniki konkursu. Za development konkursowych gier i landing page’a odpowiada software house 300.codes, będący częścią KERRIS Group.

07.03.2024 | przeczytano: 384 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2

Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.

22.02.2024 | przeczytano: 423 razy
Streetcom z kampanią Influencer marketingową dla Hortex

Agencja Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla marki Hortex – nowej edycji produktów Hortex z wizerunkiem Psiego Patrolu. Główne hasło realizowanej kampanii brzmi: Hortex Leon to ZDROWA DAWKA RADOŚCI. Celem działań prowadzonych przez Streetcom jest trial oraz zwiększenie świadomości limitowanej edycji produktowej. 

17.11.2023 | przeczytano: 477 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja KERRIS wygrała przetarg Hortex na koncept kreatywny i obsługę kreatywną marki w 2024 roku. Współpraca obejmuje stworzenie projektu opakowań dla nowego produktu, produkcję materiałów 360 oraz koordynację działań z influencerami.

14.09.2023 | przeczytano: 220 razy
Brandlift realizuje kampanie dla Pepsi, Schogetten i Thomas

BrandLift – agencja influencer marketingu 4.0 realizuje nowe kampanie dla dużych brandów. Obecnie działa z takimi markami jak Pepsi, Schogetten czy Thomas. Współprace mają za zadanie promować produkty i angażować społeczność, ale przede wszystkim bazują na naturalności, uczuciu przyjemności i zadowoleniu. W działaniach uczestniczą zarówno makro, jak i mikro influencerzy.

12.06.2023 | przeczytano: 494 razy
Miłosz Cielniak przechodzi do agencji mediowej Zenith

Miłosz Cielniak obejmie stanowisko Communications & Business Dyrektora w agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe), dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji.

19.05.2023 | przeczytano: 621 razy
180heartbeats + Jung v Matt łączy siły z zespołem Stettiner

180heartbeats + JUNG v MATT łączy się ze STETTINER - software housem, specjalizującym się w tworzeniu technologicznych rozwiązań marketingowych. Zespół ze Szczecina zostanie zintegrowany z rozwijanym od początku istnienia agencji 180heartbeats kilkunastoosobowym zespołem technologicznym w Warszawie.

09.01.2023 | przeczytano: 781 razy
Effie Awards 2022: Opus B z dwiema nagrodami

Agencja zdobyła brązowe trofea za działania dla marek Jurajska i ACC Optima.

10.11.2022 | przeczytano: 647 razy
Bartosz Kuczyński na stanowisku Buying Intelligence Director w Group One Media

Do Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Bartosz Kuczyński, który objął stanowisko Buying Intelligence Director. W nowej roli odpowiadać będzie za trade, współpracę z zespołami client service oraz klientami, jak i za zarządzanie zespołem TV Buying.

07.11.2022 | przeczytano: 610 razy
Michał Kwiatkowski nowym Client Service Director w Soul & Mind

Poznańska agencja rozwija działania na linii klient-agencja. Do zespołu dołączył Michał Kwiatkowski, który objął stanowisko Client Service Director. Będzie on także pełnił funkcję Brand Strategy and Communication Expert, wspierając dział strategiczny.

24.10.2022 | przeczytano: 682 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 72)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764