logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hoya Lens: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Hoya Lens Poland rusza z akcją edukacyjną „Oko w oko z krótkowzrocznością”

Działania prowadzone przez agencję On Board Think Kong są kontynuacją ogólnopolskiej kampanii „WzrokOK”. Celem jest uświadomienie zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci.

13.09.2022 | przeczytano: 219 razy
On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022

HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.

29.06.2022 | przeczytano: 546 razy
Rusza kampania „Uwaga Krótkowzroczność”

Celem kampanii organizowanej pod merytorycznym patronatem Centrum Zdrowia Dziecka oraz Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki jest zwrócenie uwagi na problem skali krótkowzroczności u dzieci, zachęcenie rodziców do kontroli wzroku dzieci. Kampania obejmuje działania edukacyjne, reklamowe, social media, PR.

04.11.2021 | przeczytano: 481 razy
On Board Think Kong PR-owo dla Hoya Lens

Agencja OBTK rozpoczyna obsługę Public Relations firmy Hoya Lens Polska - jednego z wiodących światowych producentów soczewek okularowych.

26.10.2020 | przeczytano: 388 razy

Agencja od lipca b.r. rozpoczęła współpracę z firmą Hoya Lens Poland, jednego z wiodących producentów soczewek okularowych.

11.08.2020 | przeczytano: 301 razy

Agencja Think Kong, należąca do Grupy On Board Think Kong, odpowiada za obsługę social media Hoya Lens Poland  – producenta i dystrybutora soczewek okularowych oraz innych produktów optycznych.

18.01.2017 | przeczytano: 749 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764