logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei Ads: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3

Podczas niedawnego wydarzenia Virtual Programmatic Day, zorganizowanego przez Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe, eksperci omówili 2022 rok w dziedzinie reklam programatycznych i wskazali główne wyzwania oraz trendy, jakie czekają branżę w nadchodzącym roku. Zdaniem uczestników debaty IAB, w tym Marii Ramiro z Huawei, sektor reklamy cyfrowej przechodzi obecnie ogromne zmiany: od wycofania plików cookie stron trzecich w niektórych przeglądarkach, po zmiany w zachowaniach konsumentów. Dlatego reklamodawcy są zmuszeni do przyjęcia elastycznego podejścia, aby dotrzeć, zaangażować i utrzymać odbiorców.

15.12.2022 | przeczytano: 941 razy

Huawei Ads, zautomatyzowana platforma umożliwiająca realizację kampanii reklamowych w internecie, dołącza do europejskiego systemu reklamowego zatwierdzonego przez IAB Europe. Huawei Ads staje się pierwszą platformą reklamową z Chin, która świadczy usługi reklamowe typu programmatic na rynkach poza Chinami.

05.05.2022 | przeczytano: 327 razy
Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska w zespole strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl

W maju 2021 r. do działu strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl dołączyły dwie nowe osoby, które będą odpowiadać za marketing subskrypcji oraz komunikację z prenumeratorami. Mateusz Nowak objął stanowisko Digital Engagement Lead, a w jego zespole zaczęła pracę Aleksandra Stelmach-Rowińska jako Digital Engagement Specialist.

27.05.2021 | przeczytano: 720 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764