logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huawei: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 115
Wojna o Tiktoka. Czego może nas nauczyć?

Zacznę od banału, o którym wszyscy wiemy, ale też i doświadczamy go każdego dnia. Spersonalizowane reklamy, podpowiedzi co kupić na kolację czy na prezent urodzinowy dla najbliższych, do jakiej restauracji pójść, a nawet jaki film lub serial obejrzeć. Wszystko zaskakująco trafne.

04.09.2020 | przeczytano: 226 razy

Huawei P40 Pro został okrzyknięty przez Expert Imaging and Sound Association (EISA) „Najlepszym Smartfonem Fotograficznym 2020-2021”, a Huawei Watch GT 2 po raz pierwszy otrzymał nagrodę jako „Najlepszy Smartwatch 2020-2021”. Nagrody EISA, przyznawane przez przedstawicieli 55 najbardziej cenionych na świecie magazynów zajmujących się elektroniką użytkową, uważane są za jedne z najbardziej prestiżowych w branży.

20.08.2020 | przeczytano: 344 razy

Huawei wyłonił 20 zwycięzców polskiego etapu konkursu dla fanów fotografii mobilnej – Next-Image Awards 2020. Wśród wyróżnionych prac, zdjęcie „Sea of the blue light”, zgłoszone w kategorii Blisko daleko, zostało uznane za najlepsze. Do konkursu Next-Image Awards 2020 Polacy zgłosili łącznie 11 tysięcy prac.

19.08.2020 | przeczytano: 406 razy

Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.

12.08.2020 | przeczytano: 345 razy
Juice rozpoczął prace nad trailerem do „I, the Inquisitor”

Wrocławskie studio deweloperskie The Dust podpisało umowę z Juice dotyczącą trailera do gry „I, the Inquisitor”. Międzynarodowe studio postprodukcji obrazu i dźwięku oraz designu znane jest m.in. z produkcji zwiastuna do gry „Call of Duty: Modern Warfare” czy trailera do filmu „Marsjanin”.

06.08.2020 | przeczytano: 319 razy
Marcin Mroczek pokieruje kreacją w Life on Mars

Z początkiem sierpnia, Marcin Mroczek dołączył do załogi Life on Mars, gdzie pokieruje działem kreacji.  Life on Mars jest agencją kreatywną będąca częścią Brand New Galaxy.

05.08.2020 | przeczytano: 299 razy
Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii Huawei

Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.

31.07.2020 | przeczytano: 319 razy
kampania Huawei Together 2020

„Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie pierwszy raz w tej skali promować ekosystem produktów i usług marki. W kampanii zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. Start kampanii Together 2020 połączony będzie z wprowadzeniem atrakcyjnych ofert na szeroką gamę urządzeń.

31.07.2020 | przeczytano: 400 razy

WP Pilot udostępnił aplikację dla użytkowników korzystających z Huawei Mobile Services. Pozwala ona na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo na urządzeniach Huawei. Każdy użytkownik, który zainstaluje aplikację otrzyma darmowy dostęp do pakietu Starter Plus przez 14 dni.

31.07.2020 | przeczytano: 371 razy
Agata Palmowska wzmacnia Kamikaze jako Creative Lead

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyła Agata Palmowska, poprzednio  Creative Group Head w agencji Plej. W Kamikaze objęła stanowisko Creative Lead.

28.07.2020 | przeczytano: 303 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 115)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764