logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hugo Boss: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
AI w social media – przewodnik dla marketerów w erze sztucznej inteligencji

Sztuczna Inteligencja (AI) przekształca sposób, w jaki pracujemy, komunikujemy się i wchodzimy w interakcje z technologią. W ciągu ostatnich lat AI przeniknęła praktycznie każdy zakres naszego życia, od prostych asystentów głosowych po zaawansowane analizy danych i tworzenie treści. Dlatego Grupa Robocza Social Media IAB Polska przygotowała publikację “AI w social media” mającą na celu dostarczyć praktycznej i aktualnej wiedzy na temat korzyści, wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą stosowanie AI w mediach społecznościowych.

10.10.2023 | przeczytano: 566 razy
Gwiazdorska kampania odświeży wizerunek marek Boss i Hugo

HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z klientem. Po raz pierwszy od początku lat 90. zmianie ulegnie również strona wizualna marki HUGO. W obu nowych logach zastosowano wyraźnie pogrubiona czcionkę, która nadaje im bardziej współczesny charakter i większą wyrazistość.

28.01.2022 | przeczytano: 929 razy
NFT: Przyszłość nadeszła i zmienia sposób budowania naszych relacji z klientami

Z czym kojarzy Ci się „niewymienialny token” (NFT)? Z science-fiction, „Nowym wspaniałym światem” Aldousa Huxleya czy z bliżej nieokreślonym wynalazkiem przyszłości? Prawdą jest, że ta przyszłość już nadeszła i wprowadziła do naszego cyfrowego świata ekskluzywną wartość opartą na własności. Wartość, którą można wykorzystać także w procesie budowania relacji z klientami.

10.01.2022 | przeczytano: 1388 razy

Black Friday, czyli dzień specjalnych okazji cenowych, na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w Polsce. Przypadający na ostatni piątek listopada jest początkiem zakupowej gorączki świątecznej. Z badania „Zakupy Świąteczne 2020” firmy doradczej Deloitte wynika, że 16 proc. budżetu świątecznego mieliśmy zamiar wydać tego dnia. Coroczna analiza ofert ponad 1000 sklepów internetowych, przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo, pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday w przypadku większości sprzedawców nie ograniczał się do jednego dnia, ale trwał nawet cały tydzień i przedłużył się aż do poniedziałku 30 listopada. Nie oznacza to jednak zbyt wielu atrakcyjnych promocji dla konsumentów. Ze „Świątecznego Barometru Cenowego” wynika, że w Black Friday w porównaniu do piątku 20 listopada obniżki cen sięgnęły średnio jedynie 3,4 proc.

04.12.2020 | przeczytano: 396 razy

Szał świątecznych zakupów trwa, przez sklepy przewijają się tłumy odwiedzających, a platformy internetowe obsługują rekordowe ilości zamówień. Grudzień co roku stanowi intensywny okres przygotowań do Świąt zarówno dla klientów, którzy wybierają się na zakupy gwiazdkowych prezentów, jak i samych sieci handlowych, które muszą dostosować możliwości operacyjne do zwiększonego zainteresowania konsumentów. Już od drugiej połowy listopada Polacy polują na gwiazdkowe prezenty dla bliskich. Co znajduje się w czołówce wybieranych przez nich produktów?

13.12.2019 | przeczytano: 2487 razy
Abanana i Eura7 – świetne miejsce na staż dla ludzi z całego świata

W dobie Internetu świat stał się jedną małą globalną wioską. Doskonałe kampanie internetowe, prowadzone przez agencje z różnych krajów, podbijają cały świat, wzbudzając zainteresowanie i zachwyt, często stają się hitem Internetu. Przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi można również prowadzić kampanię na odległość i znacznie zwiększyć zasięg komunikacji.

22.05.2017 | przeczytano: 541 razy
Surf in the City: Paul Ripke i Nik Ainley dla Kolekcji Ten

Fotolia przedstawia trzecią międzynarodową parę artystów: niemieckiego fotografa Paula Ripke i brytyjskiego ilustratora cyfrowego Nika Ainley’a. Duet w ramach projektu TEN by Fotolia stworzył pracę pt.: „Surf in the City”, która dostępna będzie przez 24 h do darmowego pobrania w dniu 10 lipca na stronie www.tenbyfotolia.com.

08.07.2014 | przeczytano: 1109 razy
Nowy wizerunek marki w kampanii Finlandia VodkaZobacz fotorelację

Finlandia Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Niezwykłe połączenie unikatowych elementów wizualnych z ideą celebrowania życia, podkreślają oryginalny wizerunek marki. Pod hasłem „Za życie niezwyczajne” Finlandia Vodka odkrywa przed konsumentami unikalny świat doznań.

04.12.2013 | przeczytano: 1410 razy
Aktualne trendy w fotografii wg ekspertów Nikona

„Fotograficzna moda” zmienia się nieustannie, otwierając amatorom i zawodowcom nowe możliwości wyrazu i realizacji niekonwencjonalnych projektów. Zdaniem ekspertów współpracujących z firmą Nikon – Sama Rohna, Jeremy’ego Walkera oraz Mortena Rygaarda – w ciągu najbliższych miesięcy największą popularnością wśród fotografujących będą cieszyć się zdjęcia panoramiczne typu „mała planeta”, fotografie monochromatyczne oraz tworzone z wykorzystaniem wyjątkowo krótkiego czasu naświetlania.

20.04.2013 | przeczytano: 2749 razy

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Strax, producentem lifestyle’owych akcesoriów do urządzeń mobilnych.

08.03.2013 | przeczytano: 649 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764