logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Human: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 315
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com

PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej sławy kontratenor i rosnąca ikona dobrego stylu, Jakub Józef Orliński.

19.04.2024 | przeczytano: 231 razy
Cut The Mustard autorem kampanii Oclean z wykorzystaniem AI

Cut The Mustard autorem innowacyjnej, międzynarodowej kampanii sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem technologii AI. Kampania Oclean powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse. Zaangażowane do niej influencerów z pięciu krajów Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier.

26.03.2024 | przeczytano: 263 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania z wirtualną influencerką ze wsparciem AI

Douglas we współpracy z MullenLowe Warsaw, studiem Truskavka i Krzysztofem Kujawskim z Humanverse, wprowadza innowacyjną kampanię promującą nową maskarę Mini Maxi (marki własnej Douglas Collection), która promowana jest przez wirtualną influencerkę, stworzoną w technologii CGI ze wsparciem AI.

14.03.2024 | przeczytano: 339 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Te zawody w 2024 roku mogą się spodziewać podwyżek

60% przedsiębiorstw w Polsce planuje w 2024 roku podwyżki wynagrodzeń. Wzrost pensji dotyczy wszystkich sektorów, ale niektóre zawody odczują je szczególnie mocno. Zespół Preply przygotował zestawienie branż, w których podwyżki mogą sięgać nawet 20%. Łączy je jeden wspólny mianownik.

15.02.2024 | przeczytano: 362 razy
Nowy dział HR oraz zmiany w zespole SEO w Mbridge

MBridge – Marketing Experts nieustannie rozwija swoją strukturę i powiększa zespół. Anna Bielat dołączyła do agencji jako HR Manager i stanęła na czele nowego działu personalnego, a Wojciech Bębenek objął stanowisko SEO Experta, koncentrując się na wsparciu działań SEO realizowanych dla klientów e-commerce.

22.01.2024 | przeczytano: 543 razy
Sarkazm może być cennym narzędziem w komunikacji?

Sarkazm może służyć nie tylko przekazaniu uszczypliwości – dowodzą naukowcy z uczelni INSEAD. Okazuje się, że używanie tego narzędzia w komunikacji interpersonalnej pomaga odbiorcy przyjąć punkt widzenia nadawcy. Staje się on bardziej otwarty na to, co próbuje przekazać nadawca, nawet jeśli wywołuje to w nim poczucie winy lub zażenowania. To odkrycie może być szczególnie cennym spostrzeżeniem dla języka biznesu i reklamy. 

16.01.2024 | przeczytano: 1418 razy
Altavia Kamikaze + K2 rozwija zespół People&Culture

Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołączyły Aleksandra Zwolińska-Czuba oraz Patrycja Kruszyńska, rozwijając zespół People&Culture. Aleksandra Zwolińska-Czuba przeszła ze Ströer Polska (gdzie pełniła funkcję HR Business Partner), a Patrycja Kruszyńska z firmy rekrutacyjnej Bee Talents (gdzie pracowała na stanowisku Tech Recruiter).

13.12.2023 | przeczytano: 537 razy
Ars Mollis i Szybkie Randki Naukowo-Dziennikarskie 2023

W tym roku świat nauki i mediów spotkał się twarzą w twarz, dzięki pionierskiemu projektowi Stowarzyszenia Rzecznicy Nauki - "Szkolenie Ars Mollis i Szybkie Randki Naukowo-Dziennikarskie", współfinansowanemu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki. To nie tylko projekt, to swoisty sposób patrzenia na świat, który zyskał impet od swojego startu w 2014 roku, a teraz rozkwita w całej Polsce.

12.12.2023 | przeczytano: 323 razy
Trwa świąteczna kampania 360 sieci Kaufland

„Gdzie wielki wybór na święta mam?” to hasło tegorocznej bożonarodzeniowej kampanii promocyjnej, w której Kaufland zachęca konsumentów do przedświątecznych zakupów w swoich sklepach, podkreślając szeroki asortyment. W kampanii sieć promowała również akcję dobroczynną „Twoje punkty mają moc”, w ramach której klienci mogli przekazywać punkty zebrane za pomocą Kaufland Card na rzecz wybranej organizacji. Komunikacja jest widoczna na nośnikach outdoor, w sklepach, telewizji, Internecie, wybranych sieciach kin oraz social mediach.

11.12.2023 | przeczytano: 481 razy
Światowy Dzień AIDS: czerwone kokardki na fasadach budynków

Rok 2022 z 2384 nowo wykrytymi zakażeniami HIV był rekordowy w historii Polski. Był, ale już nie jest, bo bieżący rok zamknie się wyższą liczbą. Tylko do połowy listopada zgłoszono 2590 zakażeń. Ile ostateczne będzie ich na koniec roku? Tego dowiemy się za kilka miesięcy. A ile osób żyjących z HIV jeszcze nie wie o swoim zakażeniu? Tego możemy nie dowiedzieć się nigdy. A przecież każdy, kto wie, że żyje z HIV i przyjmuje bezpłatne w Polsce leczenie, może zachować zdrowie i żyć normalnie do późnej starości. Dlatego warto się testować, o czym przypominać będzie 29 listopada czerwona kokardka z napisem „Razem przeciw HIV” wyświetlana na fasadach budynków w Warszawie. To happening organizowany przez Polską Fundację Pomocy Humanitarnej ‘Res Humanae’ oraz Gilead Sciences.

26.11.2023 | przeczytano: 610 razy
1 2 3
Strona 1/32 (artykułów: 315)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764