logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Humanverse: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Magdalena Różczka i jej awatar w kampanii VeloBanku

Stawiający na technologię VeloBank wykorzystuje sztuczną inteligencję już nie tylko w swoich nowatorskich produktach. W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredyt gotówkowy, który można wziąć kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.

07.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 375 razy
Cheese Film z kampanią dla Vectry

Właśnie wystartowała olimpijska odsłona kampanii Vectry, kontynuująca nową platformę komunikacyjną marki. Za produkcję oraz postprodukcję kampanii odpowiada CHEESE FILM. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Endless wraz z działem marketingu Klienta. Reżyserią zajęli się Krzysztof Kujawski oraz Krzysztof Grudziński.

23.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 379 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Jarosław Czajkowski prezesem Humanverse

Spółka Humanverse, krajowy lider wykorzystywania narzędzi AI do tworzenia autorskich rozwiązań i produktów w dziedzinie produkcji, komunikacji i marketingu stawia na intensywny rozwój swoich kompetencji i poszerzenie portfolio Klientów. Dlatego do Zarządu obok Krzysztofa Kujawskiego dołącza Jarosław Czajkowski. Połączenie kompetencji kreatywnych Krzysztofa i technologicznych Jarosława ma stanowić unikatową propozycję na rynku.

01.07.2024 | Personalia | przeczytano: 630 razy
Wirtualna influencerka zachęca młodych do głosowania

„Oddaj swój głos”, „nie pozwól by ktoś zagłosował za Ciebie”, „to bitwa o kształt Unii Europejskiej” – tak zachęcają do udziału w wyborach do PE aktorzy, influencerzy, celebryci, aktywiści i dziennikarze. Do tego grona dołączyła pierwsza w Polsce wirtualna influencerka – Meta_Queen. Jak sama przyznaje, potrafi niesamowicie wiele, ale tego jednego nie zrobi ani za nas, ani nawet za siebie.

06.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 438 razy
Cut The Mustard autorem kampanii Oclean z wykorzystaniem AI

Cut The Mustard autorem innowacyjnej, międzynarodowej kampanii sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem technologii AI. Kampania Oclean powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse. Zaangażowane do niej influencerów z pięciu krajów Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier.

26.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 376 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania z wirtualną influencerką ze wsparciem AI

Douglas we współpracy z MullenLowe Warsaw, studiem Truskavka i Krzysztofem Kujawskim z Humanverse, wprowadza innowacyjną kampanię promującą nową maskarę Mini Maxi (marki własnej Douglas Collection), która promowana jest przez wirtualną influencerkę, stworzoną w technologii CGI ze wsparciem AI.

14.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 626 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764