logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Husqvarna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Mullenlowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR

Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.

08.06.2022 | przeczytano: 650 razy
Magdalena Łukasiuk odeszła ze 180heartbeats + Jung v Matt

Po ponad czterech latach koordynowania działań PR 180heartbeats +JUNG v MATT, Magdalena Łukasiuk z końcem kwietnia zakończyła pracę w agencji. W czerwcu podejmie nowe wyzwania zawodowe.

04.05.2022 | przeczytano: 663 razy

Mikołaj Sadowski stawia na karierę reżysera i odchodzi z agencji, Michał Sęk zostaje executive creative director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.

21.02.2022 | przeczytano: 833 razy
Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + Jung v Matt

180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła kompetencje social media zatrudniając nowe osoby i powołując dwóch liderów z kilkuletnim doświadczeniem oraz zróżnicowanymi kompetencjami - Michała Kaliściaka i Sylwię Rytel. Dawid Każmierczak po 1,5 roku pracy w agencji odchodzi by rozwijać własny projekt.

16.11.2021 | przeczytano: 760 razy

Group One, lider na rynku komunikacji marketingowej, inwestuje w spółkę dedykowaną branży gamingowej i e-sportowi - Game Changer. Grupa podkreśla, że taki kierunek rozwoju kompetencji to strategiczna decyzja podyktowana rosnącym znaczeniem tych obszarów w mediach i w komunikacji marketingowej. Budowaniem nowej agencji zajmie się Tomasz Przeździecki, od wielu lat związany ze środowiskiem gamingu i e-sportu.

02.11.2021 | przeczytano: 675 razy
Awanse w dziale strategii VMLY&R

W drugim półroczu tego roku do grona senior strategy plannerów agencji VMLY&R dołączają Anna Klamecka, Paula Sołtysiak oraz Mateusz Cukierski. Na nowo objętych stanowiskach będą odpowiedzialni za pozycjonowanie marek, planowanie strategii komunikacji i prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji, warsztaty strategiczne oraz prace przy projektach przetargowych.

09.09.2020 | przeczytano: 1022 razy
Mindspot poprowadzi korporacyjny kanał BMW Group Polska na Linkedin

Agencja Mindspot Communication & Media wygrała konkurs na obsługę kanału BMW Group Polska na LinkedIn. W ramach prowadzonych działań Mindspot wspólnie z klientem opracował strategię obecności BMW Group Polska na LinkedIn. Agencja odpowiada również za przygotowanie treści oraz moderację nowego kanału. Kanał BMW Group Polska na LinkedIn obejmuje komunikację korporacyjną, w tym wszystkich marek niemieckiego giganta – BMW, MINI, BMW Motorrad, a także funkcjonujących w ramach grupy spółek Alphabet (wynajem długoterminowy) i BMW Financial Services.

24.04.2020 | przeczytano: 554 razy

W najnowszym spocie promującym roboty koszące Automower od lidera rynkowego firmy Husqvarna, dowiadujemy się, jak znaleźć więcej czasu na rzeczy ważne, jednocześnie pielęgnując swój domowy ogród. Koncept zrealizowany przez 180heartbeats + JUNG v MATT miał na celu podkreślić, w jakim stopniu technologia usprawnia nasze codziennie życie, dzięki czemu, m.in zyskujemy więcej czasu na relacje z bliskimi.

16.04.2020 | przeczytano: 679 razy
Mindspot wygrywa przetarg na komunikacją marki Husqvarna

Agencja Mindspot Communication & Media wygrała przetarg na obsługę PR szwedzkiej marki Husqvarna. W ramach prowadzonych działań, Mindspot będzie odpowiadał za komunikację związaną z innowacyjnymi produktami i rozwiązaniami firmy Husqvarna do pielęgnacji terenów zieleni w ogrodach, parkach i w lasach. Agencja skoncentruje się przede wszystkim na nowoczesnych maszynach akumulatorowych oraz na robotach koszących Automower, w produkcji których Husqvarna z 25-letnim doświadczeniem jest światowym liderem. Mindspot zajmie się również współpracą z influencerami i wesprze działania realizowane w ramach kampanii Ciche Sąsiedztwo.

04.03.2020 | przeczytano: 652 razy
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!

W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.

23.07.2019 | przeczytano: 852 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764