logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huta 19 im. Joachima Fersengelda: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt nadal trzymają się z Żubrem

To już 5. edycja kampanii „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” marki Żubr Kompanii Piwowarskiej pod hasłem „Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba”. Wzorem lat ubiegłych król puszczy znika z etykiet butelek i puszek, by zwrócić uwagę na zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt w Polsce.

10.08.2023 | przeczytano: 354 razy
Borek i Szpakowski w platformie „Jesteśmy na Ty”

W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY” do grona ambasadorów marki Tyskie dołącza duet wybitnych komentatorów sportowych.

19.06.2023 | przeczytano: 322 razy
Tyskie i Kanał Sportowy stworzyły nowe piwo

Sport Lager – limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy trafiło do sieci sklepów Żabka. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która promuje ideę „Jesteśmy na TY”.

26.04.2023 | przeczytano: 683 razy
„Żubr przegania żywiec” w kampanii otwierającej piwny sezon

Żubr Kompanii Piwowarskiej wchodzi z przytupem w początek sezonu z kampanią podkreślającą jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia.

11.04.2023 | przeczytano: 573 razy
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”

Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.

28.03.2023 | przeczytano: 513 razy
Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku

- Kiedy dopadły Cię koszty konta firmowego, wiesz co robić - masz Nest Bank - tak w nowej reklamie Nest! zachęca do założenia BIZnest Konta. Spot jest pierwszą odsłoną nowej kampanii reklamowej Nest Banku, której bohaterami są superprzedsiębiorcy.  

13.03.2023 | przeczytano: 382 razy
Lisek.App: startuje kampania „Nowy gatunek sklepu”

Lider polskiego q-commerce promuje usługę szybkich dostaw i szeroki asortyment ponad 2200 produktów łącząc poczucie humoru z sytuacjami z życia codziennego. Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.

09.03.2023 | przeczytano: 635 razy
Rusza odświeżona platforma marki Tyskie

Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.

24.02.2023 | przeczytano: 550 razy
Czesław Mozil inspiruje do miksowania piw Kozel

25 stycznia br. startuje „Kozel Mix”. Aktywacja piwa Kozel Kompanii Piwowarskiej opiera się na tworzeniu autorskich połączeń: Kozla Ležák i Kozla Černý. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku”, do której zaproszono Czesława Mozila.  

24.01.2023 | przeczytano: 508 razy
„Dwa Szybkie Żubry” wymiatają w ósmej edycji loterii

18 stycznia br. startuje flagowa aktywacja marki Żubr Kompanii Piwowarskiej – „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry wymiatają” potrwa do 31 lipca 2023 r. W największej loterii Żubra na wygrane przeznaczono12 milionów piw.

17.01.2023 | przeczytano: 469 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764