logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Huta 19: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 53
UFO, lewitujący ciągnik i niewyjaśnione zjawiska w kampanii Żubr

Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej, w swojej największej tegorocznej kampanii 360° postawiła na zaskakującą historię. O takiej sytuacji nie szumiała jeszcze puszcza. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Relacje świadków potwierdzały jedno: czegoś szuka. Podejmuje próby wzniesienia różnych obiektów i stworzeń.

15.04.2024 | przeczytano: 280 razy (komentarzy: 10)
Szpakowski i Borek dziękują kibicom razem z marką Tyskie

Legendarni komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski w specjalnie przygotowanym wideo. Przed polskimi piłkarzami, w trwających barażach do Euro 2024, jest mecz z Walijczykami. Do wspólnego kibicowania i bycia na TY zaprasza marka Tyskie.

22.03.2024 | przeczytano: 364 razy
Małysz z Hołowczycem w kampanii piwa Tyskie Zero

Mistrzowski duet ambasadorów w kampanii pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”. Na jednej linii startu Adam Małysz – wybitny skoczek narciarski i Krzysztof Hołowczyc – legenda wyścigów rajdowych.

11.03.2024 | przeczytano: 357 razy
Kampania Lipton z Julią Wieniawą

3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.

05.03.2024 | przeczytano: 424 razy
Dwa Szybkie Żubry po raz dziewiąty

W poniedziałek, 5 lutego startuje szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 milionów piw.

05.02.2024 | przeczytano: 450 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marka Lipton po raz kolejny wspiera WOŚP

Marka Lipton po raz kolejny wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.  Już 7. raz marka wypuściła limitowaną serie opakowań kultowej herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. 

09.01.2024 | przeczytano: 546 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Przy wspólnym stole na Ty. Tyskie wspiera Banki Żywności

W ramach świątecznej kampanii „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” Tyskie pokazuje moc pomagania oraz niezmiennie zachęca do dbania o dobre relacje i bycie razem. Wspólny projekt marki i Federacji Polskich Banków Żywności umożliwi przekazanie osobom potrzebującym 5 mln posiłków, przygotowanych dzięki wsparciu darowizną finansową od marki Tyskie.

06.11.2023 | przeczytano: 653 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt nadal trzymają się z Żubrem

To już 5. edycja kampanii „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” marki Żubr Kompanii Piwowarskiej pod hasłem „Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba”. Wzorem lat ubiegłych król puszczy znika z etykiet butelek i puszek, by zwrócić uwagę na zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt w Polsce.

10.08.2023 | przeczytano: 742 razy
Borek i Szpakowski w platformie „Jesteśmy na Ty”

W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY” do grona ambasadorów marki Tyskie dołącza duet wybitnych komentatorów sportowych.

19.06.2023 | przeczytano: 483 razy
Tyskie i Kanał Sportowy stworzyły nowe piwo

Sport Lager – limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy trafiło do sieci sklepów Żabka. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która promuje ideę „Jesteśmy na TY”.

26.04.2023 | przeczytano: 1029 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 53)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764