logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

I Love Radio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Polskie Radio wraca do porozumienia I Love Radio

Do porozumienia I LOVE RADIO, promującego radio jako efektywne medium reklamowe, ponownie przystępuje Polskie Radio. Dzięki temu, porozumienie reprezentuje wszystkie najważniejsze grupy radiowe w Polsce: zarówno komercyjne, jak i publiczne.

05.03.2024 | przeczytano: 457 razy

W poniedziałek, 14 marca 2022 r. na antenie aż 168 stacji radiowych w Polsce - ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych pojawiły się dwa specjalne Bloki Charytatywne. Dzięki nim radiowcom z porozumienia I Love Radio udało się zebrać aż 300 tys. zł, które trafią do Polskiej Misji Medycznej. Do inicjatywy włączyły się rozgłośnie Grupy Radiowej Agory - Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio.

17.03.2022 | przeczytano: 558 razy

W poniedziałek 14 marca 168 stacji radiowych w całej Polsce wyemitowało dwa Charytatywne Bloki Reklamowe dla Ukrainy. Całkowity przychód z akcji – 300 tys. zł zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej.

14.03.2022 | przeczytano: 484 razy

W poniedziałek 14 marca nadane zostaną dwa specjalne Bloki Charytatywne na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy. Wyemituje go wspólnie 168 stacji radiowych: ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, działających w ramach porozumienia I Love Radio.

09.03.2022 | przeczytano: 427 razy

W piątek (4 marca) o godzinie 8.45 ponad 150 polskich rozgłośni nadało równocześnie piosenkę Johna Lennona „Give Peace a Chance” jako wyraz protestu przeciwko rosyjskiej inwazji na Ukrainę. To ogólnoeuropejska inicjatywa nadawców radiowych, w której wzięły udział stacje z ponad 25 krajów.

04.03.2022 | przeczytano: 465 razy
Najpopularniejsze w radiu są spoty półminutowe, rośnie udział krótszych reklam

W 2021 roku najpopularniejsze wśród reklamodawców radiowych były spoty 30-sekundowe – stanowiły ponad połowę wszystkich wyemitowanych reklam. Coraz popularniejsze są wśród marketerów kopie krótsze, m.in. 15-sekundowe, których udział wynosi 30% - wynika z analizy I Love Radio na podstawie danych Kantar Media.

28.02.2022 | przeczytano: 401 razy
Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 roku

W 2021 roku utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia, które pozostaje jednym z najpopularniejszych wśród Polaków mediów. Codziennie gromadzi ponad 20 milionów słuchaczy, każdego tygodnia jest to już 26,6 mln osób.

19.01.2022 | przeczytano: 1107 razy
Pomimo zmiany prawa, rozgłośnie nie nadają więcej reklam w prime-time

W listopadzie rozgłośnie radiowe nie nadawały więcej reklam w pasmach najwyższej słuchalności, mimo że nowe prawo na to zezwala. Rozkład reklam w ciągu doby w listopadzie 2021 roku nie zmienił się znacząco ani rok do roku ani w porównaniu do października.

12.01.2022 | przeczytano: 514 razy

11 kwietnia 2021 r. radiowcy w całym kraju świętować będą Polski Dzień Radia. Dodatkowo, z inicjatywy porozumienia nadawców I Love Radio, tego dnia na antenach 167 rozgłośni zostanie wyemitowany 4. Charytatywny Blok Reklamowy. Do akcji po raz kolejny włączą się wszystkie stacje Grupy Radiowej Agory – Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio.

09.04.2021 | przeczytano: 451 razy
I Love Radio: Radiostacje Agory świętują Dzień Radia

11 kwietnia rozgłośnie w całym kraju świętują Polski Dzień Radia. W 2019 r. do akcji kolejny raz włączyły się stacje Grupy Radiowej Agory – Radio TOK FM, Złote Przeboje, Pogoda i Rock Radio.

12.04.2019 | przeczytano: 559 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764