logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAA POWER HOUR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
IAA Power Hour: Kluczowe trendy w komunikacji marketingowej 2024

Podsumowaniu najważniejszych wydarzeń minionego roku i kluczowym trendom w komunikacji marketingowej 2024 poświęcony jest najnowszy odcinek IAA POWER HOUR. W dyskusji moderowanej przez Dorotę N. Haller - Client Solutions Director, Ringier Axel Springer Polska udział wzięli: Jolanta Borowska - Head of Marketing & Consumer Communication, Nestlé CEE, Wojciech Borowski - Group CEO, McCann Poland, Rafał Drzewiecki - Country Manager, TikTok CE oraz Paweł Tyszkiewicz - Dyrektor Zarządzający SAR. Ich zdaniem, to kreatywność i efektywność oraz odpowiedzialne podejście do komunikacji marketingowej będą dominującymi trendami w bieżącym roku, a polski rynek traktowany będzie przez multiregionalne marki jako istotny wehikuł wzrostu.

15.02.2024 | przeczytano: 369 razy
Jak przyciągnąć i zmierzyć uwagę konsumentaw najnowszym odcinku IAA Power Hour

Uwadze konsumenta i pomiarowi efektywności przekazów reklamowych online poświęcony jest najnowszy odcinek IAA POWER HOUR. W dyskusji moderowanej przez Rafała Szafrańca, Business & Communication Partnera OMD udział wzięli: Anna Charytoniuk, Digital Lead, Sanofi, Katarzyna Kabiesz, Head of Insights, CEE Teads, Maria Kuc-Jędrzejewska, Senior Media Manager CE Kenvue, oraz Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL.

14.06.2023 | przeczytano: 349 razy
Polsat, TVN i TVP razem w IAA Power Hour

Po raz pierwszy w historii polskiego rynku reklamy, szefowie biur reklamy Polsatu, TVN i TVP zasiedli przy okrągłym stole i rozmawiali o perspektywach reklamy telewizyjnej. Wyjątkowe wydanie IAA POWER HOUR zostało zrealizowane przez IAA Polska w ramach obchodów 30 lat rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz trzech dekad istnienia Stowarzyszenia.

22.05.2023 | przeczytano: 752 razy

Tym razem będzie to transmisja live panelu otwierającego Insummit - Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), a tematem będą marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy - agencje badawcze.

21.09.2022 | przeczytano: 418 razy
IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu

Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA. Wydarzenie moderował Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu i Członek Zarządu IAA Polska. Przedstawiamy kluczowe wnioski ekspertów.

19.05.2022 | przeczytano: 983 razy

W środę 18 maja o godzinie 15.30 IAA Polska zaprasza na kolejną odsłonę cyklu paneli interaktywnych - IAA POWER HOUR. Podczas spotkania zaproszeni goście dostarczą pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy na temat influencer marketingu. Dyskusja zapowiada się niezwykle ciekawie, ponieważ wezmą w niej udział uczestnicy procesu komunikacji, znający temat z różnych stron.

12.05.2022 | przeczytano: 330 razy

Podczas pierwszej odsłony nowego cyklu spotkań online IAA POWER HOUR zaproszeni eksperci - top managerowie wskazali najważniejsze trendy w komunikacji marketingowej. Swoją wiedzą i perspektywą podzielili się reprezentanci agencji reklamowych, agencji mediowych, platform internetowych i wydawców oraz marketerów. Wśród gości moderującego panel Jovana Protić, Chief Operation Officer RASP, członka Zarządu IAA Polska, znaleźli się: Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & CEE, Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN, Justyna Duszyńska, CEO/ Managing Director Httpool Polska, Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas, Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics, Agata Szeliga-Staszkiewicz, Head of Agencies in CEE, Meta, Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD oraz Michał Wolniak, President & Head of Advisory VMLY&R Poland.

Co nas czeka w komunikacji marketingowej w najbliższych miesiącach? Oto kluczowe wnioski ekspertów.

07.04.2022 | przeczytano: 613 razy
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o trendach w komunikacji 2022/2023 - panel IAA Power Hour

W środę 6 kwietnia o godzinie 15.30 IAA Polska zaprasza na pierwszą odsłonę nowego cyklu paneli interaktywnych - IAA POWER HOUR. Pod zmienioną nazwą i w odświeżonej formule, co miesiąc na odbiorców czekać będzie duża dawka merytorycznej wiedzy. Pierwsze spotkanie nt. trendów w komunikacji poprowadzi Jovan Protić, Chief Operation Officer RASP, Członek Zarządu IAA Polska, a jego rozmówcami będzie ośmioro wybitnych ekspertów-top managerów.

31.03.2022 | przeczytano: 501 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764