logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Marka osobista lidera w branży komunikacji marketingowej - warsztaty

Uczestnicy programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds wzięli udział w warsztatach budowania marki osobistej, przygotowanych przez Antal – Partnera programu, wspierającego rekrutację uczestników. Podczas warsztatów poprowadzonych przez ekspertki Antal – Marylę Aftanasiuk-Lisiecką oraz Agnieszkę Niebutkowską - finaliści programu poznali zasady budowania marki osobistej i kształtowania własnego wizerunku, zarówno w realnym otoczeniu biznesowym jak i w mediach społecznościowych.

12.04.2024 | przeczytano: 251 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy rozpoczęły współpracę, mającą na celu wypracowanie i wprowadzenie standardów i edukacji rynku w kontekście influencer marketingu.

12.03.2024 | przeczytano: 254 razy
Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu  pod egidą IAA Polska

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprosiło decydentów z największych platform społecznościowych, największych sieci kanałów oraz największych grup reklamowych do prac w ramach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. Kluczowe podmioty zaangażowane biznesowo w tym obszarze wspólnie wypracują zestaw podstawowych zasad umożliwiających zrównoważony, etyczny i bezpieczny rozwój tej części rynku komunikacji marketingowej w Polsce. Na zaproszenie odpowiedziały już pozytywnie m. in. YouTube, Meta, Tik Tok, Lifetube, GetHero, Dentsu, GroupM, Group One, Havas, Omnicom i Publicis.

24.11.2023 | przeczytano: 587 razy (komentarzy: 20)
Uczestnicy II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds

IAA Polska zakończyło kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas inauguracji poznaliśmy 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Z przemową motywacyjną wystąpił Cezary Stypułkowski, Prezes mBank. To już druga edycja programu, którego celem jest znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju marketingowych talentów.

31.10.2023 | przeczytano: 608 razy

Członkowie Rady Nadzorczej IAA Polska podczas pierwszego posiedzenia wyłonili ze swego składu nowego przewodniczącego. Jednogłośnie wybrany został Jacek Olechowski, Prezes Zarządu Mediacap. Pracami Sądu Dyscyplinarnego pokieruje Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu PIKE. Przypominamy również, że decyzją Członków IAA Polska, Prezeską Zarządu ponownie została Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.

07.09.2023 | przeczytano: 320 razy
Poznaliśmy nowe władze IAA Polska na lata 2023-2025

Członkowie IAA Polska na walnym zebraniu wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2023-2025. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny. Prezeską Zarządu IAA Polska ponownie została Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.

29.06.2023 | przeczytano: 528 razy

Kolejne cztery organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii reklamodawców włącza się Leroy Merlin Polska, a w ramach kurii professional services: Proxi.cloud, Questpass oraz RITF.

27.06.2023 | przeczytano: 333 razy

Do 21 czerwca 2023 r. trwać będzie zbieranie nominacji do II edycji Marketing Masterminds – pierwszego programu liderskiego zbudowanego wokół idei wymiany doświadczeń i rozwoju talentów z różnych organizacji z branży komunikacji marketingowej. Kandydatów zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branżowych.

01.06.2023 | przeczytano: 405 razy
Communication Unlimited na 30-lecie IAA Polska

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozszerza współpracę z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy (IAA). Okazją jest 30-lecie IAA Polska.

13.03.2023 | przeczytano: 731 razy

Własność intelektualna w firmach, jak ją zidentyfikować i ochronić - to tematy kolejnego odcinka IAA POWER PODCAST. Zofia Sanejko  rozmawiała z Małgorzatą Gradek – Lewandowską, radczynią prawną i rzeczniczką patentową z kancelarii LGL.

16.02.2023 | przeczytano: 450 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764