logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAA Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 103
Nowa odsłona podcastu Forbes Women

8 marca „Forbes Women Podcast” miał premierę w nowej odsłonie – z trzema prowadzącymi i w formie wideocastu. Nowe odcinki będą dostępne w każdy piątek na Forbes.pl oraz w Onet Audio i będą prowadzone zamiennie przez Aleksandrę Karasińską, Katarzynę Gaweł i Dorotę Haller.

16.03.2024 | przeczytano: 289 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy rozpoczęły współpracę, mającą na celu wypracowanie i wprowadzenie standardów i edukacji rynku w kontekście influencer marketingu.

12.03.2024 | przeczytano: 207 razy
IAA Power Hour: Kluczowe trendy w komunikacji marketingowej 2024

Podsumowaniu najważniejszych wydarzeń minionego roku i kluczowym trendom w komunikacji marketingowej 2024 poświęcony jest najnowszy odcinek IAA POWER HOUR. W dyskusji moderowanej przez Dorotę N. Haller - Client Solutions Director, Ringier Axel Springer Polska udział wzięli: Jolanta Borowska - Head of Marketing & Consumer Communication, Nestlé CEE, Wojciech Borowski - Group CEO, McCann Poland, Rafał Drzewiecki - Country Manager, TikTok CE oraz Paweł Tyszkiewicz - Dyrektor Zarządzający SAR. Ich zdaniem, to kreatywność i efektywność oraz odpowiedzialne podejście do komunikacji marketingowej będą dominującymi trendami w bieżącym roku, a polski rynek traktowany będzie przez multiregionalne marki jako istotny wehikuł wzrostu.

15.02.2024 | przeczytano: 328 razy

Kolejne trzy organizacje powiększyły szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii professional services dołączyły McCann, Blix oraz subko&co.

18.01.2024 | przeczytano: 333 razy
Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu  pod egidą IAA Polska

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprosiło decydentów z największych platform społecznościowych, największych sieci kanałów oraz największych grup reklamowych do prac w ramach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. Kluczowe podmioty zaangażowane biznesowo w tym obszarze wspólnie wypracują zestaw podstawowych zasad umożliwiających zrównoważony, etyczny i bezpieczny rozwój tej części rynku komunikacji marketingowej w Polsce. Na zaproszenie odpowiedziały już pozytywnie m. in. YouTube, Meta, Tik Tok, Lifetube, GetHero, Dentsu, GroupM, Group One, Havas, Omnicom i Publicis.

24.11.2023 | przeczytano: 560 razy (komentarzy: 20)
Uczestnicy II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds

IAA Polska zakończyło kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas inauguracji poznaliśmy 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Z przemową motywacyjną wystąpił Cezary Stypułkowski, Prezes mBank. To już druga edycja programu, którego celem jest znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju marketingowych talentów.

31.10.2023 | przeczytano: 566 razy
Marketing Masterminds IAA Polska twórcami gry o mechanizmach działania reklamy

 „Misja Kapibara” to gra edukacyjna w unikalnej formie podcastu, skierowana do uczniów szkół podstawowych, którą pro bono przygotowali uczestnicy pierwszej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds. Rozwiązując zagadkę kryminalną, dzieci mają szansę zrozumieć mechanizmy i technologie wykorzystywane w komunikacji reklamowej.

23.10.2023 | przeczytano: 523 razy
Igor Kaleński w globalnych strukturach IAA

Do Global Sustainability Council IAA dołączył Igor Kaleński, członek Zarządu IAA Polska, CEO Molecular Worldwide, Global E-commerce Lead. To kolejna osoba z Polski w globalnych władzach stowarzyszenia. Do Diversity, Equity and Inclusion Council IAA Global dołączyła ostatnio Dorota Haller, CMO, Marketing, Communications and Digital Director w Honor Polska. W globalnych strukturach jako Vice President Creative Advisory jest również Paweł Kowalewski, prezes Zarządu Communication Unlimited.

19.10.2023 | przeczytano: 381 razy
Do IAA Polska dołączają dwie nowe firmy: Papaya Films i Betclic

Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii reklamodawców dołączył Betclic, a do kurii professional services - Papaya Films. Od początku roku szeregi Stowarzyszenia zwiększyły się o dziewięć nowych firm.

05.10.2023 | przeczytano: 389 razy
85 lat IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

W październiku 2023 roku IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy najbardziej wpływowa, globalna organizacja zrzeszająca członków z branży komunikacji marketingowej, obchodzi 85. rocznicę powstania. Wyjątkowy jubileusz będzie okazją do wielu ważnych spotkań i wydarzeń.

04.10.2023 | przeczytano: 321 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 103)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764