logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB AdEx: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34
AdEx - Reklama online z dwucyfrowym wzrostem [INFOGRAFIKA]

Po trzech kwartałach 2023 roku wydatki na reklamę online utrzymały dotychczasową dynamikę wzrostu, dzięki czemu ich wartość zwiększyła się o 600 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego. Tempo rozwojowe wyniosło 12,5%, a całkowita wartość wydatków prawie 5,4 mld zł.

29.01.2024 | przeczytano: 736 razy
Adex 2023’H1: Reklama online nadal z dwucyfrowym tempem wzrostu [INFOGRAFIKA]

W pierwszym półroczu 2023 roku wydatki na reklamę online wzrosły o prawie 400 mln zł w ujęciu rok do roku. Dzięki temu wartość cyfrowego rynku reklamowego osiągnęła prawie 3,6 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 12%.

14.11.2023 | przeczytano: 564 razy
Dwucyfrowy wzrost reklamy online w roku 2022

W roku 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10% i rekordową wartość ponad 6,8 mld zł. Przedstawiamy wyniki badania wydatków na reklamę internetową AdEx za ubiegły rok.

15.05.2023 | przeczytano: 421 razy
Stabilny wzrost reklamy online

Po pierwszym kwartale 2022 roku wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o prawie 120 mln zł w ujęciu rok do roku. Wartość rynku reklamowego online osiągnęła dzięki temu prawie 1,5 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 9%.

16.09.2022 | przeczytano: 540 razy

Celem programu jest wsparcie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw sektora marketingu w obszarze rozwoju kompetencji, a dofinansowanie sięga nawet 80%.

20.08.2021 | przeczytano: 484 razy
Reklama online w roku 2020

Czwarty kwartał roku 2020 zaowocował dynamiką rozwojową reklamy online na poziomie 17%. Dzięki temu w skali całego roku komunikacja cyfrowa wzrosła o 4,9% rok do roku, co przełożyło się na rekordową wartość na poziomie 5,2 mld zł. Podstawowym motorem wzrostu była reklama emitowana w urządzeniach mobilnych oraz w modelu programmatic.

07.05.2021 | przeczytano: 582 razy

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła nabór wniosków na dofinansowanie usług rozwojowych. Poziom dofinansowania dla MMŚP sięga 80% kosztów, a objęte są nim usługi rozwojowe, które przyczynią się do podniesienia kompetencji personelu, a w konsekwencji zniwelują negatywne skutki pandemii.

02.10.2020 | przeczytano: 603 razy
Reklama cyfrowa z rekordową wartością 4,5 mld zł

W 2018 roku wartość reklamy online wzrosła o ponad 510 mln zł, co przełożyło się na dynamikę rok do roku na poziomie 13%. W rezultacie padł kolejny rekord wartości, a wydatki na digital osiągnęły 4,5 mld zł.

06.05.2019 | przeczytano: 623 razy
Stabilny wzrost reklamy cyfrowej

Po pierwszych trzech kwartałach 2018 roku inwestycje w reklamę online wzrosły o prawie 400 mln zł, dzięki czemu ich całkowita wartość przekroczyła 3 mld zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 14%.

08.03.2019 | przeczytano: 746 razy
Co robimy w święta na smartfonach?

Podczas wigilii wykorzystanie aplikacji shoppingowych spadło o 75 proc. Chętniej korzystaliśmy z programów do robienia zdjęć i blogowania. W święta większą popularnością cieszą się również aplikacje randkowe – dowiadujemy się z raportu opracowanego przez spółkę Cloud Technologies, która w czasie rzeczywistym obserwuje aktywność użytkowników urządzeń mobilnych.

04.01.2018 | przeczytano: 1269 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764